וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה: "לא הוכחתי את עצמי מספיק בנבחרת, רוצה להראות שמקומי פה"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 18:22

שחקן נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק מול אלבניה: "אחד החשובים שלנו בשנים האחרונות. אני לא חושב שהנבחרת אפורה - להיפך". ספורי: "גם אחרי הפציעה היה ברור לי שלא אוותר על המשחק הזה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול אלבניה בליגת האומות. דולב חזיזה, שעשוי לפתוח בהרכב לאור היעדרותו של מנור סולומון, התייצב היום (רביעי) בפני המצלמות ואמר: "האצטדיון הולך להיות מלא, מבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אם אני אשחק, בעזרת השם, אצטרך להוכיח את עצמי על המגרש. אנסה לעזור לחברים שלי לנצח. אני לא חושב שהנבחרת אפורה, להיפך - יש פה הרבה שחקנים צעירים מוכשרים.

"במשחקים הקודמים כבר היו שחקנים צעירים שהוכיחו את עצמם, יש פה הרבה שחקנים שלא היו פה הרבה מאוד זמן, גם אני עוד לא הוכחתי את עצמי מספיק בנבחרת. חובת ההוכחה עלי. המשחק מאוד קשה, יש פה כמה חיסורים, אנחנו רגילים שיש לנו את ערן, מונס ומנור. אני אשמח לקבל את הדקות שלי בצורה משמעותית כדי להוכיח שמקומי הוא פה, אני מקווה שאוכל להשלים על החסר. המשחק נגד אלבניה הוא החשוב ביותר שלנו בשנים האחרונות, אני מקווה שכולם יבואו לעודד ולתמוך".

על המנהל המקצועי יוסי בניון אמר כוכב מכבי חיפה: "יוסי דמות חשובה, הוא משרה עלינו אווירה טובה וביטחון ומה שצריך. זו הדרך להצליח, לשמור על אווירה חיובית עם כל השחקנים. אני לא צריך להסביר מי זה, הוא דמות להערצה עבור כולנו ואנחנו שמחים שהוא פה".

דולב חזיזה שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
דולב חזיזה שחקן נבחרת ישראל/מאור אלקסלסי

רמזי ספורי, שהתייצב להכנות חרף הפציעה ממנה הוא סובל, אמר: "כל שחקן שרוצה להיות בנבחרת ישראל צריך לתת את התפוקה שלו בליגה, ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה. אני אמשיך לעשות את זה כי אני סומך על עצמי. כל שחקן רוצה להגיע למשחק כזה, יש מטרה אחת לנבחרת והיא לעבור את המשחק הזה עם ניצחון. אני אחד שלא הולך לוותר, גם אחרי הפציעה אמרתי שלא אוותר על המשחק הזה, גם על חשבון זריקה או כדורים. נעשה הכל כדי לבוא ולקחת את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully