וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן האלופה: הפועל חולון ניצחה 79:91 את הפועל גליל עליון

הסגולים ברחו במחצית השנייה, רגלנד הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 16 ו-12 אסיסטים בדרך לחצי גמר גביע ווינר. האריס נפצע

לאחר שהפסידה בכל חמשת משחקי ההכנה שלה, הפועל חולון הבהירה הערב (רביעי) לכולם כי היא מבינה שהדבר האמיתי התחיל: אלופת המדינה החלה את דרכה בגביע ווינר עם ניצחון חלק ומשכנע, 79:91 על הפועל גליל עליון בדרך לחצי הגמר. המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע/גליל (שיתמודדו זו מול זו בשלישי) תפגוש את הקבוצה של גיא גודס בשלב הבא.

הקבוצה מהצפון הצליחה למחוק פיגור דו ספרתי מוקדם כדי להשאיר צמודה לחולון עד אמצע הרבע השלישי, אולם כבר מאמצע הרבע הראשון, ג'ו רגלנד החל להשתלט על העניינים בהדרגתיות, בדרך לתצוגה שהזכירה מדוע הוא נבחר ל-MVP של סדרת הגמר האחרונה. גם יתר הזרים בסגול הפגינו יכולת טובה, וניב משגב סיפק בעצמו המון דקות טובות, כאשר שישה שחקנים של הפועל חולון סיימו את הערב עם מספר דו ספרתי של נקודות.

עם זאת, גודס וקבוצתו סיימו את המשחק עם סיבה לדאגה: סי ג'יי האריס סובב את הברך במהלך הרבע הראשון, הזדקק לעזרה כדי לרדת מהפרקט ולא שב לשחק עד תום המשחק. הגארד שחזר הקיץ לקדנציה שנייה בסגול נלקח לבדיקת MRI במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, ובמועדון יקוו שלא מדובר בפציעה רצינית.

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס הפצוע, עם ניב משגב. מאור אלקסלסי
הלחיץ את חולון. האריס נפצע/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל חולון גיא גודס עם מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. מאור אלקסלסי
לחיצת היד בין המאמנים לפני המשחק. ברק פלג עם גיא גודס/מאור אלקסלסי

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד (12 אסיסטים, 7 ריבאונדים) וכריס ג'ונסון 16 כל אחד, מרווין ג'ונס 15, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות, ניב משגב (3/4 לשלוש) ופרדי בורדיון (3/6 לשלוש) 14 כל אחד, קני קאדג'י 10, שון דאוסון 6.

קלעו להפועל גליל עליון: דיישון בוקר 21, ג'יילן הדסון 20 ו-8 ריבאונדים (4/6 לשלוש), ברייס ושינגטון (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ויהל מלמד 10 כל אחד, רועי הובר 8, הראל רינסקי 6, נמרוד לוי ורון כהן 2 כל אחד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
ניצחון חלק להפועל חולון. שון דאוסון/מאור אלקסלסי
ברייס וושינגטון עם שחקני הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
המשחק ברח להם במחצית השנייה. שחקני גליל עליון/מאור אלקסלסי
מרווין ג'ונס, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
דאבל-דאבל מרשים. מרווין ג'ונס מטביע/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

בורדיון פתח עם שלשה מהפינה במעבר, וושינגטון קלע את הסל הראשון בצד השני. הדסון הטביע ואז ניצל אסיסט יפה של וושינגטון, כאשר בתווך ג'ונסון קלע לסגולים, וושינגטון הוסיף עוד שתיים וג'ונס צימק בדאנק, אבל נמרוד לוי זימן פסק זמן חולוני כשהעלה ל-7:10 את הגליל. האלופה התעוררה: רגלנד עלה על הלוח, ג'ונסון הפך במהלך של שלוש נקודות ואחרי שהדסון השווה ל-12:12, רגלנד סידר לג'ונס סל ואז קבר שלשה שנתנה יתרון חמש לסגולים. נקודות עונשין של ג'ונסון וקאדג'י הגדילו את הפער לשמונה. שלשה הדסון וסל של וושינגטון קירבו את הצפוניים, אבל משגב השיב במהלך של סל ועבירה, קאדג'י קלע עוד שתיים ושלוש נקודות של ג'ונס העלו ל-17:28. בוקר דייק שלוש פעמים מהקו, משגב עשה זאת פעמיים בצד השני ושלשה של בוקר צימקה ל-30:23 בסוף הרבע.

ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
בלט בגליל עליון. ג'יילן הדסון/מאור אלקסלסי

רבע 2:

סל של הובר נענה בשלשה של משגב, ג'ונסון תרם עוד ליי אפ והחזיר את ההפרש ל-10. הובר צלף לשלוש, מלמד חטף בדרך לנקודות ראשונות שלו ורגלנד הגיב במהלך של סל ועבירה, אבל אחרי שמלמד החליף סלים עם ג'ונסון, הדסון חילק אסיסטים לשלשות של הובר ורינסקי, שהורידו ל-40:38 ושלחו את גודס לפסק זמן. קאדג'י תיקן החטאה, הדסון רשם אחת כזו מתוך שתי זריקות עונשין, בורדיון ודאוסון הרחיקו את חולון ל-39:46. מלמד שב מפסק זמן של פלג עם שלשה, אבל דאוסון קלע שתיים מהקו וג'ונס הטביע בעזרת אסיסט שישי של רגלנד. שלשה של הדסון הקטינה ל-50:45 בהפסקה.

דיישון בוקר, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
הופעה אישית טובה, קבוצתית פחות. דיישון בוקר/מאור אלקסלסי

רבע 3:

בוקר התחיל את המחצית עם מהלך של שלוש נקודות, רגלנד הגיב בסל ומשגב סידר לג'ונס עוד שתי נקודות. וושינגטון צימק בקליעות עונשין, הדסון השיב לשלשה של בורדיון באחת משלו, ג'ונס הוסיף עוד סל בצבע. הדסון שוב פגע מעבר לקשת, אבל ג'ונס הלוהט הטביע ובורדיון צלף שלשה - 56:64. נמרוד לוי ביצע עבירה רביעית, רגלנד שלח את פלג לפסק זמן כשהעלה לפלוס 10. ג'ונסון מהקו ואז בלייאפ, בורדיון בשלוש קליעות עונשין, ומשגב בשלשה, הביאו את חולון ליתרון שיא - 58:76 אחרי סל מחצי מרחק של וושינגטון. מלמד עצר ריצת 2:17 בשלשה, דאוסון קלע בצד השני, בוקר ירה גם הוא מרחוק אבל משגב קבר עוד אחת מחוץ לקשת, בדרך ל-64:81 סגול בתום 30 דקות.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
פנים חדשות בהפועל חולון. דאוסון/מאור אלקסלסי

רבע 4:

לוי יצא בעבירה חמישית, רגלנד וקאדג'י העלו את הפער מעל 20, בוקר עצר את הסחף אבל רגלנד המשיך ללהטט. רינסקי ובוקר מזערו נזעקים, חולון הורידה רגל מהגז ורון כהן קבע את תוצאת הסיום - 79:91 לאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully