וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ערערה על העונש שספגה: "חמור ובלתי מידתי"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 17:01

האדומים יצאו נגד ההחלטה לסגור את יציעי 4-5 לאור השלכת כדורי הים: "בדיון שהתקיים נדהם המועדון להיווכח לאטימות, חוסר ההתחשבות, וחוסר האחידות בענישה. לא ייתכן שייענשו קולקטיבית 5,000 אוהדים"

הצגתו של סלובודן דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב/צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב ערערה היום (רביעי) על העונש שספגה מבית הדין המשמעתי (סגירת יציעים 4-5, קנס כספי ועונש נוסף על תנאי) בגין השלכת כדורי הים במשחק מול בני סכנין. במסגרת הערעור נטען כי "מדובר בעונש בלתי מידתי, חמור וקיצוני, זאת ביחס לטיב העבירות שיוחסו למועדון (השלכת כדורי ים, השלכת כוס שתייה, מצית ושקית פופקורן). בדיון שהתקיים היום נדהם המועדון להיווכח לאטימות, חוסר ההתחשבות, חוסר האחידות בענישה ובעיקר העדר שיקול דעת מצד בית הדין העליון בנסיבות המקרה".

אוהדי הפועל תל אביב זורקים כדורי ים במשחק נגד בני סכנין. אודי ציטיאט
אותו אירוע מול סכנין. האוהדים האדומים משליכים כדורי ים לדשא/אודי ציטיאט

עוד נכתב בהודעה הרשמית שהוציאו האודמים כי "מדובר על ענישה חסרת פרופורציה ביחס לסוג העבירות שיוחסו למועדון. ניכר כי בית הדין אינו מודע להשלכות הרוחביות של ענישה מסוג סגירת יציעים ועונשי רדיוס. המועדון מגנה כל אקט אלים ונלחם בתופעות של התפרעויות אוהדים ביד קשה, אך לא ייתכן שבגין השלכה של כוס שתייה או גליל נייר - ובוודאי השלכה של כדורי ים, גם אם הדבר גרם לעיכוב בפתיחת המשחק, ייענשו קולקטיבית 5,000 אוהדים. מדובר בפגיעה קשה וקיצונית באוהדי הקבוצות, בקבוצות עצמן ובענף כולו. אם לא די בכך - בית הדין התעלם באופן מוחלט מהפעולות שהמועדון נקט ונוקט והמשאבים הכלכליים הרבים שהוא משקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully