וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדוה בר און: "מודי רצה לפרוש מאולפן האלופות לפני המחלה"

אחותו של המנחה שהלך לעולמו בחודש מאי האחרון, סיפרה במשדר לכבוד יום הולדתו של אחיה כי הוא סבל מרגעי משבר טרם התגלות הסרטן: "הייתה לו הרגשה שהוא כבר לא איש התקשורת עם מגע הזהב"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

במשדר מיוחד שנערך לזכרו של מודי בר און ז"ל, לציון יום הולדתו ב-20.9.22, התארחה חדוה בר און, אחותו הגדולה, בתוכניתו של נתנאל סמריק 'קול הכבוד' בגלי צה"ל דיגיטל ובה שיתפה בשיחותיהם האחרונות שלה עם אחיה הצעיר.

אחד הגיוליים מתוך הראיון היה על משברו הרגשי והנפשי טרם התגלות מחלת הסרטן שגבתה את חייו לפני כשלושה חודשים: "מודי סיפר לי שהוא חווה שיימינג ברשתות. הוא תכנן לסיים את הגשת אולפן ליגת האלופות ולפרוש. הייתה לו הרגשה שהוא כבר לא איש התקשורת עם מגע הזהב". חדוה סיפרה כי ההקלטה האחרונה שלו בו הוא מקריין את הכתבה האחרונה באולפן ליגת האלופות לפני הגמר בין ריאל מדריד וליברפול הייתה הגשמת נבואותו לירידתו מהבמה.

מודי בר און בפרומו לסדרה "שיעור מולדת". ראובן קפוצ'ינסקי,
מודי בר און ז"ל/ראובן קפוצ'ינסקי

הראיון של חדוה בר און

חדוה סיפרה שמודי הרגיש שיהיה לו סרטן כל חייו: "הוא אמר לי שתמיד ידע שיהיה חולה, תמיד ידע שיחלה בסרטן". עוד היא הוסיפה על הכאב במחלה והדברים ששיתף אותה ברגעיו האחרונים: "כשהיה ידוע שהוא חולה, כל הפגישה הוא דיבר על זה, כמה הוא מתחרט שהוא חי בסטרס כל השנים והוא הביא על עצמו את הסרטן בעצם. הייתה לי הרגשה שאני פוגשת את אבא שלי, זה הזכיר לי אותו בשנים האחרונות שלו".

בר און שיתפה בראיון ברגעים הקשים שלפני מותו, על גילוי המחלה הקטלנית, על הדיכאון שהסתיר מהקהל הרחב ועל הנבואה שהגשימה את עצמה לגבי הלחץ הבלתי נתפס מבחינתו שחווה בשנות עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully