וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ממתינה להחלמת הפצועים: "הפגרה הגיעה בול בזמן"

21.9.2022 / 10:17

טוומאסי חוזר לכושר, אברהם מחלים, גנדלמן מתקרב. אחרי פתיחת עונה מגומגמת, בנתניה מקווים לשוב לליגה בכוחות מחודשים ומחוזקים

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מכבי נתניה פתחה את העונה בצורה די מגומגמת, עם 5 נקודות מ-15 אפשריות וללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה. בשלושת המשחקים האחרונים הצהובים-שחורים גם לא כבשו. משחקה הבא של הקבוצה יהיה בעוד שבוע וחצי, בבית נגד הפועל באר שבע ובנתניה ממתינים לחזרתם של מספר פצועים לעניינים. "הפגרה הגיעה בול בזמן", אמר גורם במועדון, "אין לנו ספק, שלאט לאט הכל יסתדר ונחזור לראות שוב קבוצה טובה ומנצחת".

בנתניה חיכו לפגרת הנבחרות כמו אוויר לנשימה, בעיקר כדי לתת עוד זמן החלמה לשחקני מפתח שסוחבים פציעות ונעדרו לאחרונה מהמשחקים. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של החלוץ הגנאי פטריק טוואמסי, שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בכף רגלו ובמשחק האחרון נגד הפועל חיפה כבר נכנס כמחליף במחצית השנייה ונראה טוב. טוואמסי צריך להוריד חלודה, אך אין ספק שחזרתו לעניינים אמורה לתת כוח משמעותי למשחק ההתקפה של היהלומים.

המגן הגרמני פלוריאן הארטהרץ, שהגיע עם המון ציפיות ודי מאכזב עד כה, מתאושש מפציעה באיזור גיד האכילס ונכון לעכשיו קצב החלמתו איטי מהצפוי. בנתניה סבלניים מאוד עם הארטהרץ ובמשחק האחרון הוא לא נכלל בסגל כדי להוריד ממנו עומס ולתת לו עוד כמה ימים להחלמה. נכון לעכשיו הוא בספק גם למשחק נגד באר שבע, אולם רק בשבוע הקרוב יוחלט האם להחזירו לפעילות או לא.

פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נראה טוב כבר בשבת האחרונה. טוומאסי/ברני ארדוב

אביב אברהם שסובל מנקע בקרסולו, עדין מתלונן על כאבים וגם הוא נמצא כרגע מחוץ לאימונים. בנתניה מאמינים שעד המשחק נגד באר שבע אברהם ישוב לאימונים מלאים ויכלל בסגל.

שחקן נוסף שצפוי לשוב בשבוע הבא לאימונים מלאים עם הקבוצה, הוא עומרי גנדלמן, שנמצא בשלבים סופיים של הליך השיקום מהניתוח שעבר בברכו. גנדלמן נפצע בתחילת חודש יולי ומאז נעדר מהמגרשים. הוא נותח בברכו ולאחר מכן היו עוד סיבוכים באיזור שנותח, אך לאחרונה חלה הטבה משמעותית במצבו והוא מתקדם על פי תכנית האימונים שתוכננה עבורו. גנדלמן צפוי להצטרף באופן מלא לאימוני הקבוצה ביום ראשון הקרוב ורק אחרי מספר אימונים יוחלט אם להחזירו לסגל כבר נגד האדומים מבאר שבע, או להמתין שבוע נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully