וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה אטמנוב ואסף יסעור הם ספורטאי השנה של מרכז הפועל

השניים קיבלו את הפרס בטקרס פרסי מרכז הפועל ה-22. אליניב ברדה זכה בתואר המאמן הקבוצתי של השנה

דריה אטמנוב ואסף יסעור. ניר שועלי,
דריה אטמנוב ואסף יסעור מקבלים את הפרס/ניר שועלי

כוכבי השנה של טקס פרסי מרכז הפועל המסורתי היו דריה אטמנוב, ספורטאית השנה, ואסף יסעור, ספורטאי השנה, שקיבלו את הפרסים הראשיים מאת מנכל מרכז הפועל יורם ארנשטיין ויו"ר דירקטוריון הפועל פרוספר בן חמו, בהשתתפות מאות ספורטאים, מאמנים ופעילים, וכן יור שדולת הספורט בכנסת חכ סימון דודסון.

אלופת אירופה בהתעמלות אמנותית, אטמנוב, הוכתרה לצד אלוף העולם הפאראלימפי בטקוואנדו, יסעור, וזכו למירב התשואות הערב באיצטדיון נתניה שם נערך הטקס השנתי. אטמנוב מהפועל ראשל"צ עדיין סוחבת את הפציעה שמנעה ממנה ברגע האחרון הופעה באליפות העולם: "כיף ומרגש. לא הייתי מאמינה לפני שנה שבכלל יכול לקרות דבר כזה אבל עבדתי קשה מאוד, קיוויתי להצליח ואני תמיד מכוונת גבוה".

יסעור, שאיבד את שתי ידיו לפני שבע שנים בהתחשמלות: "לא דמיינתי ולו לרגע ששבע שנים אחר כך אהיה במקום בו אני עומד היום. אני שמח על הדרך שעברתי. היא ארוכה ועדיין לא נגמרה".

המאמנת האישית של אטמנוב, איילת זוסמן, הוכתרה כמאמנת השנה בענפים האישיים כשהיא גם אחראית כמאמנת הראשית של נבחרת ישראל למדליית הכסף של מתעמלות התרגיל הקבוצתי באליפות העולם. מאמן השנה הוא יחיעם שרעבי, מאמנו האישי של יסעור ושל המדליסטים מאליפות אירופה, בטקוואנדו, אבישג סמברג, נמרוד קרביצקי ורבקה באייך, כולם משרעבי אמנויות לחימה שבמרכז הפועל. תגלית השנה הוא נועם ממו בן ה-16 מהפועל עמק חפר, סגן אלוף אירופה (18-) בריצת 800 מטר.

מאמנת השנה בענפים הקבוצתיים היא שירה העליון, שהובילה לזכייה באליפות את אליצור רמלה כדורסל נשים המשתייכת למרכז הפועל. מאמן השנה בענפים הקבוצתיים הוא אליניב ברדה, שהוביל את הפועל באר שבע לזכייה בגביע המדינה ולשלב הבתים של הקונפרנסליג בכדורגל. ברדה, שלא תכנן להיות מאמן כלל, אמר: "הכל קרה מהר מאוד אבל ההישג נובע מאמונה, נחישות, התמדה וצניעות, שהיא תכונה לא פחות חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully