וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון רומזים: לא נשחרר את אבדיה לנבחרת ישראל בכל קיץ

אנסלד ג'וניור ושפרד התרשמו מהביצועים ביורובאסקט, אבל יודעים: "נצטרך לחלוק אותו עם ישראל בחכמה. העבודה היומיומית איתו חשובה לנו"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

אחרי קיץ עמוס ומאתגר, דני אבדיה חזר לארצות הברית לקראת פתיחת עונתו השלישית ב-NBA. וושינגטון עקבה מקרוב אחרי ביצועיו במדי נבחרת ישראל באליפות אירופה, ומודה שהתרשמה מאוד. אבדיה פתח את הטורניר בסערה עם שני דאבל-דאבלים רצופים וסיים כקלע המוביל של הנבחרת עם 14.6 נקודות למשחק. הוא גם הוביל את הנבחרת בריבאונדים (8.2), אסיסטים (4.6), חסימות (1.2, מקום 5 באליפות) וגם באיבודים (2.8, 10 באליפות). אבדיה סיים גם במקום ה-15 במדד היעילות פר משחק.

"צפיתי במשחקים ודיברתי עם דני במהלך האליפות. היה לו תפקיד מנהיגותי בקבוצה הזאת והוא עשה את זה טוב", החמיא המאמן ווס אנסלד ג'וניור. "היו לו עליות וירידות, אבל זה ילמד אותו המון. הוא למד שם דברים שאי אפשר ללמוד באימונים. הוא קיבל דקות משמעותיות מאוד. זאת התחלה מצוינת לעונה בשבילו".

הג'נרל מנג'ר טומי שפרד אף הגיע לצפות באבדיה בפראג, והתרשם בעיקר מהמשחק המצוין שהפגין מול לאורי מרקאנן, אחד מכוכבי הטורניר. "צפיתי בדני במשחק נגד פינלנד, וזה היה רגע חשוב בקריירה שלו. הוא הוביל את ישראל לניצחון גדול וקלע את הסל שכפה הארכה. אולי זה לא יהיה התפקיד שלו אצלנו ואולי הוא לא יקבל את הזריקה הזאת בסוף משחק, אבל בכל מקרה נדע שהוא מסוגל לקלוע אותה. באליפות אירופה יש לחץ כמו בפלייאוף ה-NBA, והוא הראה שהוא מסוגל לעמוד בו".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. רויטרס
גם וושינגטון למדה דבר או שניים מהיכולת שהציג. אבדיה/רויטרס

יחד עם זאת, שפרד מודע היטב לדילמות העתידיות שצפויות לו סביב אבדיה בנבחרת. "יש ציפיות גבוהות מאוד מהדור שלו, שזכה בשתי מדליות זהב באליפות אירופה עד גיל 20. ישראל ממשיכה לטפס בדירוג של הכדורסל האירופי, כך שייתכן שבכל קיץ יהיה טורניר כלשהו. נצטרך לעבוד בתיאום עם נבחרת ישראל, כדי לוודא שאנחנו חולקים את דני בצורה חכמה. ברור שהעבודה היומיומית עם דני מאוד חשובה לנו, אבל אנחנו מעודדים את כל השחקנים שלנו לשחק בנבחרות שלהם. הניסיון שדני קיבל העניק לו המון ביטחון. עכשיו יש לו יותר 'סוואג', והשחקנים מכבדים ואוהבים את זה. דני מאוד נינוח עם הכדור, מאוד נוח בתור פליימייקר. הוא אוהב למסור, ושחקנים אוהבים לשחק עם שחקנים שאוהבים למסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully