וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מעריכים: וייסמן יהיה כשיר למשחק מול אלבניה

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 21:18

החלוץ שהיה אמור לפתוח בשבת, נפגע בקרסולו באימון, נחבש ונזקק לעזרה כדי לרדת מכר הדשא. אלא שבנבחרת טוענים שהפציעה אינה חמורה. אלי דסה התייחס לביקורות על כך שחתם ברוסיה: "אני שלם עם ההחלטות שלי, תמיד יש לאנשים דברים רעים לומר"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת המפגש החשוב בשבת באצטדיון בלומפילד נגד אלבניה וקיבלה בשורות רעות באימון כאשר שון וייסמן, חלוצה של ויאדוליד שאמור להיות בהרכב הפותח בשבת, נפצע בקרסולו ונזקק לעזרה כדי לרדת מכר הדשא. וייסמן נפצע אחרי שאחד השחקנים דרך עליו תוך כדי משחקון פנימי, אך בנבחרת מעריכים שלמרות זאת לא מדובר בפציעה רצינית ושהוא ינוח יומיים ויהיה כשיר לשבת.

היה זה אימון פתוח שאליו הגיעו מאות ילדים גם כדי לתמוך בשחקנים, שכידוע אם ינצחו את אלבניה יבטיחו את ראש הבית לאור יתרון של 2 נקודות על איסלנד וארבע על האלבנים. אם ישראל לא תצליח לנצח, ההכרעה על הפסגה תעבור למפגש ביום שלישי בטירנה בין אלבניה לאיסלנד.

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נפצע אך צפוי להיות כשיר לשבת. וייסמן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אלי דסה, המגן הימני שחתם לא מכבר בדינמו מוסקבה הרוסית, התייחס לעובדה שהוא בחר לשחק ברוסיה: "הדבר היחיד שאני שם לב אליו הוא שאני שלם עם עצמי ועם הבחירות שלי. תמיד יש דברים רעים לומר. אני לא מתעסק בחזרה לארץ או לא חזרה לארץ. אני מתעסק בהחלטות מקצועיות נטו וזה מה שמעניין אותי. יש לנו משחק מול אלבניה ביום שבת עם 30 אלף איש ואתם מתעניינים בפן האישי? מה שמעניין זה המשחק בשבת. אני בכושר טוב, גם כשאני לא משחק באופן קבוע אני בכושר. אני שומר על עצמי".

על המצב בנבחרת: "אנחנו שמחים שאנחנו בסיטואציה שאנחנו די תלויים בעצמנו. זה לא היה קל עם כולם ולא יהיה קל עם חוסרים. תמיד יהיה מישהו שחסר בנבחרת. יש לנו מספיק שחקנים טובים שיעשו את העבודה ואם נתעסק במי שחסר זה לא יעזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מרוסיה היישר לנבחרת. אלי דסה/אודי ציטיאט

על ביברס נאתכו: "הוא הקפטן הראשון של נבחרת ישראל. דמות מדהימה בעיניי ואני שמח שיש לי זכות להיות תחתיו וללמוד מממנו".

על הקריירה שלו: "קריירה יכולה להימשך הרבה שנים. אני מתייחס לכל משחק ולכל אימון כאילו הוא האחרון שלי. כמובן שיש קצת מעבר בקמפיין הזה ואני מקווה שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות".

על איזו נבחרת תהיה עם אלון חזן: "תהיה נבחרת יוזמת, תוקפת. אנשים אוהבים את הנבחרת ומחוברים אליה. לא ננצח תמיד ולא נפסיד תמיד, אבל ניזום ויהיה כיף לראות אותנו".

מיגל ויטור, שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כ-200 ילדי העמותות הגיעו לתמוך. מיגל ויטור/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כאמור, התקיים הערב אימון פתוח וכחלק מההפנינג התארחו ילדי עמותות ספיישל אולימפיקס , עמותת הגשמת חלום ועוד כ-200 ילדים שלקחו חלק בפעילות ברשת החברתית שיזמה ההתאחדות. שחקני הנבחרת הצטלמו עם הילדים וחתמו על מזכרות ולאחר מכן אמר נאתכו: "כל מפגש כזה מזכיר לנו שהכדורגל והנבחרת יכולים להעלות חיוך על פנים של כל כך הרבה אנשים. זכינו להמון אהבה ופרגון ואני בטוח שהענקנו להם חוויה שתהיה אתם עוד הרבה שנים".

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל סיכם: זאת זכות גדולה עבורנו לשמח כל כך הרבה ילדים ולהרגיש את האהבה שלהם. זה נותן המון עוצמות לשחקנים ולנו ואני מקווה שמול אלבניה נשמח עוד מאות אלפים לקראת שנה חדשה ומוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully