וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליברפול מפנטזים: לואיס סוארס יהפוך בסוף אוקטובר לשחקן חופשי

החלוץ האורוגוואי יעזוב את נסיונל ויקווה לחזור באירופה, אוהדי המייטי רדס כבר החלו בקריאות להחזירו בתקווה לשחזר את השנים הגדולות שלו במועדון

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

באורוגוואי אישרו ביממה האחרונה שלואיס סוארס יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה המקומית בסוף חודש אוקטובר, כאשר יסתיים חוזהו. נשיא נסיונל חוסה פואנטס אישר הלילה שסוארס יעזוב את קבוצת נעוריו ואמר: "כשהעונה פה תיגמר, סוארס יעזוב, ככה סידרנו את החוזה. זה היה הסיכום מלכתחילה, והוא עשה מאמץ גדול כדי להגיע לכאן".

סטארס בן ה-35 עזב את אתלטיקו מדריד בקיץ, ועל אף שבעבר הכריז שלא יחזור לדרום אמריקה כדי שלא לפגוע במורשת שלו - הוא החליט בכל זאת לשוב לנסיונל. "אני מודיע את זה כדי להימנע מציפיות מיותרות של האוהדים", אמר הנשיא, "סוארס עוזב. ביקשנו ממנו, והוא נתן את אותה התשובה שנתן בעבר".

סוארס כעת יקווה לחזור לאירופה, היבשת שבה שיחק רוב הקריירה ורשם הצלחות גדולות, ומאז פרסום הידיעה על עתידו החלו בליברפול לקרוא להחזירו. החלוץ כזכור כיכב באנפילד, ובמשך שלוש עונות נפלאות כבש 82 שערים ב-133 משחקים במדי ליברפול בטרם עבר לברצלונה.

סוארס כעת מתרכז בנבחרת אורוגוואי, שתשחק בפגרת הנבחרות מול אירן וקנדה בהכנה לגביע העולמי. אורוגוואי תחל את המונדיאל ב-24 בנובמבר מול דרום קוריאה, ולאחר מכן תשחק מול פורטוגל וגאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully