וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתחתי את הדלת וקרלו אנצ'לוטי עמד מולי. איזה רגע!"

אנטוניו רודיגר מאושר בריאל מדריד ובריאיון בגרמניה סיפר על היחסים עם המאמן: "אין לו מתחרים". על קרוס: "גיליתי טוני אחר"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

אנטוניו רודיגר התראיין בגרמניה וסיפר על החודשים הראשונים שלו בריאל מדריד. הבלם בן ה-29 עבר לבלאנקוס אחרי חמש שנים בצ'לסי ובינתיים הכול פחות או יותר עובד כמתוכנן. רודיגר אמנם לא פותח בכל משחק, אבל ריאל עם מאזן מושלם בליגה, 6 מ-6 בליגת האלופות ויכולת גבוהה.

"כמה שעות אחרי שהמשפחה שלי ואני הגענו לבית החדש במדריד, פתאום שמענו את הפעמון של הדלת. פתחתי וקרלו אנצ'לוטי עמד מולי. איזה רגע! הוא ישב איתנו, אכל איתנו והכיר את המשפחה שלי. הוא איש רגיל, פשוט. הוא היה אצלנו שעתיים ודיברנו על הכול. אף מאמן לא עשה דבר כזה בשבילי".

הבלם המשיך: "אחרי כמה חודשים איתו, אני יכול להגיד דבר כזה: כשזה מגיע ליחסים עם שחקנים, לאנצ'לוטי אין מתחרים. זה דון קרלו, אגדת אימון - הוא זכה בליגת האלופות כשעדיין הייתי ילד. לעבוד תחתיו במועדון הכי מצליח בעולם זה דבר נפלא".

אנטוניו רודיגר, ריאל מדריד. Silvestre Szpylma/Quality Sport Images, GettyImages
"אנצ'לוטי היה בבית שלי שעתיים ודיברנו על הכול". רודיגר/GettyImages, Silvestre Szpylma/Quality Sport Images

רודיגר גם סיפר על בן ארצו, טוני קרוס: "תמיד היה בינינו כבוד בנבחרת גרמניה, אבל אף פעם לא דיברנו יותר מדי. 'מה נשמע', 'שלום', 'ביי' וזהו. במדריד פגשתי טוני אחר. הוא מדבר ספרדית מצוין והוא מאוד פתוח ומאוד עוזר. הוא תמך בי עם קשיי השפה מהיום הראשון והוא עזר לי בעוד הרבה דברים מאז שהגעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully