וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חתמה על המשך הסכם החסות מול בנק יהב

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 14:54

ההסכם מוערך בכ-6 מיליון שקל לשלוש שנים. אייל חומסקי: "היה חשוב לנו לכלול בהסכם החדש מענקים שמבטאים את שתי הרגליים של הפועל - הווינריות והחיבור לקהילה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

הפועל ירושלים ובנק יהב חתמו על המשך חסות הראשית לקבוצה לשלוש שנים נוספות, בסך כ-6 מיליון שקל לשלוש שנים. בעלי המועדון אייל חומסקי ומנכ"ל בנק יהב ושאול גלברד חתמו היום (שלישי) על הארכת שיתוף הפעולה, ובכך יהפוך הקשר ההדוק בין שני הגופים, שהחל בשנת 2014, לאחד הארוכים בספורט הישראלי.

במסגרת ההסכם החדש, בנק יהב ימשיך לשמש כספונסר הראשי של הקבוצה. החסות כוללת מענקים מיוחדים לזכייה בגביע המדינה, ליגת האלופות ובליגת ווינר-סל. במקביל, נחתם הסכם עם העמותה לקידום הנוער בכדורסל הפועל ירושלים, להמשך הרחבת הפעילות המשותפת למען הקהילה בהיקף של עד 650 אלף שקלים, להפעלת עד 20 קבוצות נוער של הפועל ירושלים המתרכזות בנוער בסיכון ובצרכי קהילות.

"אנחנו אומרים כל הזמן שהפועל ירושלים היא משפחה, ובנק יהב כבר הפך לעמוד תווך במשפחה הזאת", אמר חומסקי. "אנחנו מאושרים להמשיך עם בנק יהב להסכם של יותר מעשור של ערכים משותפים שמקבלים ביטוי בעולם הספורט ובעולמות הקהילה. היה חשוב לנו לכלול בהסכם החדש מענקים שמבטאים את שתי הרגליים של הפועל - הווינריות והחיבור לקהילה".

אייל חומסקי בעלי הפועל ירושלים עם יותם הלפרין, שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב. לירון מולדובן
ממשיכים יחד. חומסקי, הלפרין ואנשי בנק יהב/לירון מולדובן

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: "הבנק גאה להמשיך את השותפות לדרך עם הפועל ירושלים, קרוב לעשור, וזה בא לידי ביטוי בהמשך השותפות. אנחנו מאמינים בערכים הספורטיביים והחברתיים שהמועדון הירושלמי המפואר מייצג ופועל לאורך השנים בקרב אלפי בנות ובני נוער. עבור בנק יהב, בנק שנטוע עמוק בירושלים, זו שותפות טבעית וחשובה ששמה את הקהילה והספורט במרכז, כמרחב להעצמה ומצוינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully