וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית פ.ס.ז' שחשודה בתקיפת "חברתה" חיפשה בגוגל "איך לנפץ פיקה של ברך"

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 14:45

בצרפת חשפו את חומרי החקירה, שמראים שאמינטה דיאלו תכננה את התקיפה האכזרית על שותפתה בפ.ס.ז' קירה חמראווי בגלל "שנאה פתולוגית": "אני מאחלת לכולם רק רע"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

"שנאה פתולוגית" הובילה את אנימטה דיאלו לתכנן את התקיפה האכזרית על מי שהייתה "חברתה" לקבוצה בפריז סן ז'רמן, קירה חמראווי. דיאלו עדיין במאסר, על רקע החשדות הכבדים והטענות לפיה שילמה לעבריינים על מנת שיפגעו בחמראווי, וכעת בצרפת מפרסמים ממצאים מהחקירה המשטרתית ומדברי התביעה.

כזכור, דיאלו דאגה לכאורה שקירה חמראווי תוכה באכזריות, על רקע סכסוך מקצועי בין שתי הכדורגלניות המתחרות על אותה עמדה. ב"Le Parisien" מדווחים שהשוטרים של החטיבה למניעת פשיעה בוורסאי מציינים בדו"ח החקירה שלהם כי מדובר ב"סחף פסיכולוגי איטי שהפך, כביכול, לפתולוגי... הוכח ללא עוררין שאמינטה דיאלו חוותה שנאה אמיתית כלפי חברתה למועדון, וראתה בה כמכשול לקריירה הספורטיבית שלה".

עוד נטען כי נמצא שדיאלו עשתה חיפוש בגוגל "איך לשבור את הפיקה של הברך", ואת המונח "קוקטייל סמים מסוכן". בפעם אחרת כתבה לקרוב משפחה שלה: "אם הייתי רעה, קנאית ומחושבת כמוה, הייתי אומרת ל(קרוב משפחה שלי) להרוס אותה!".

שחקנית פריז סן ז'רמן, אמינטה דיאלו. James Chance, GettyImages
שחקנית פריז סן ז'רמן, אמינטה דיאלו/GettyImages, James Chance

חמראווי התראיינה השבוע וסיפרה בצרפת: "עברו עשרה חודשים קשים, אני עדיין בשוק... אני לפעמים אומרת לעצמי שזו לא הייתה תקיפה אחת, אלא כמה תקיפות, כי למתקפה הפיזית אפשר להוסיף עוד תקריות רבות אחרות. פסיכולוגית זה יכול לגמור בנאדם". על התקרית עצמה אמרה: "עשו לי לינץ', גררו אותי בבוץ... הוציאו אותי מהרכב והחלו להכות אותו במוט ברזיל, כיוונו בעיקר לחלק התחתון של הגוף שלי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנימטה דיאלו תכננה את התקיפה האכזרית על מי שהייתה "חברתה" לקבוצה פריז סן ז'רמן, קירה חמראווי. חשבונות האינסטגרם jacubu@aminata_diallo_ad @aminata_diallo_ad, אתר רשמי
אנימטה דיאלו תכננה את התקיפה האכזרית על מי שהייתה "חברתה" לקבוצה פריז סן ז'רמן, קירה חמראווי/אתר רשמי, חשבונות האינסטגרם jacubu@aminata_diallo_ad @aminata_diallo_ad

החשד הוא שדיאלו שכרה ארבעה אנשים שיבצעו את ההתקפה האכזרית על קשרית פ.ס.ז'. החוקרים הבחינו ב"קנאה העמוקה" של דיאלו כלפי חברתה, טענה שמגובה בשפע של הודעות וואטסאפ בשני הטלפונים שלה, שהוחרמו על ידי המשטרה.

כך למשל דיאלו שלחה הודעה לאיש קשר מסתורי, המכונה "ג'אג'ה", וכתבה: "אני אהפוך לחסרת בושה עכשיו! אני צריכה מישהו, אבל אני לא מוכנה לדפוק את הקריירה שלי בחינם ... אני מאחלת לכולם בקבוצה הזאת רק רע".

ב-14 בספטמבר 2021 ארבעה גברים השתתפו בהתקפה על חמראוי, וכולם נעצרו. אחד מהם הודה שהם נשכרו כדי לתקוף את חמראוי תמורת 500 אירו. החוקרים לא הצליחו להשיג את האדם החמישי, הנחשב לאחד העבריינים המרכזיים בפרשה זו. אף אחד מהחשודים לא מתלהב למסור את שמו, אולי מחשש לנקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully