וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט הוא ספורטאי השנה של גולשי וואלה! ספורט

25.9.2022 / 12:00

מדליית הזהב הנהדרת באליפות אירופה האחרונה סייעה למתעמל בן ה-25 לסיים ראשון בסקר, עם 52 אחוז מהקולות. אחד הספורטאים הגדולים בתולדות ישראל הקדים בהרבה את דני אבדיה ועומר אצילי, שזכו ל-15 אחוז כל אחד: "מודה לכם על האמון וההערכה, ריגשתם אותי מאוד"

המתעמל ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה באליפות אירופה/דוברות איגוד ההתעמלות

הקריירה המופלאה של ארטיום דולגופיאט לא פוסקת. לאחר שעשה היסטוריה עבור הספורט הישראלי והוכתר כאלוף אולימפי בטוקיו 2020, זכה באוגוסט שעבר במדליית זהב באליפות אירופה, ועל כן אין זה מפתיע שנבחר כספורטאי השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט.

המתעמל בן ה-25 ממכבי תל אביב, בלי ספק אחד הספורטאים הגדולים בתולדות ישראל, זכה ל-52 אחוז מהקולות של עשרות אלפי הגולשים והגולשות והקדים בהרבה את דני אבדיה ועומר אצילי, שחלקו את המקום השני עם 15 אחוז כל אחד.

"תודה גדולה לגולשי וואלה ספורט על הבחירה בי לספורטאי השנה שהסתיימה. ריגשתם אותי מאוד!", אמר דולגופיאט. "אני מודה לכם על האמון הגדול בי, על ההערכה והעידוד הבלתי פוסק. אני גאה להיות ספורטאי השנה שלכם. לפני קצת יותר משנה זכיתי במדליית הזהב האולימפית בטוקיו, ידעתי שאני ממשיך לקמפיין אולימפי נוסף - פריס 2024 והודעתי זאת קודם כל למאמן שלי סרגיי וייסבורג ששמח מאד. אין ספק שכדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה מאד יש לי מחויבות מלאה ואני כל כולי בזה.

"בחודש שעבר זכיתי במדליית הזהב באליפות אירופה וכבר בסוף אוקטובר אני שוב לפני אתגר מקצועי משמעותי חדש - אליפות העולם בליברפול. עלי להגיע מוכן היטב. בעקבות שינוי חוקת ההתעמלות אנחנו עובדים על שדרוג תרגיל הקרקע שלי בעיקר בהעלאת דרגות הקושי. בשנת 2023 יש לי שוב שתי תחרויות גדולות: אליפות אירופה באפריל באנטליה, טורקיה, ובאוקטובר הבא - אליפות העולם באנטוורפן בלגיה. אני מאחל לגולשי וואלה! ספורט שנה טובה ומבטיח לעשות כל שביכולתי לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר שאני יכול".

ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי. Matthias Hangst, GettyImages
אין ראוי ממנו. דולגופיאט/GettyImages, Matthias Hangst

ספורטאי השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט

1. ארטיום דולגופיאט 52%
2. דני אבדיה 15%
3. עומר אצילי 15%
4. בלסינג אפריפה 13%
5. מארו טפרי 4%
6. יונתן קפיטולניק 1%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully