וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "הארי קיין אחד החלוצים הטובים בכל הזמנים"

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 9:29

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר הילל את כוכב טוטנהאם. באירופה טוענים: באיירן שוב תנסה לצרפו, צ'לסי תציע את לוקאקו בתמורה?

תקציר: טוטנהאם הביסה 2:6 את לסטר, סון נכנס כמחליף וכבש שלושער תוך 13 דקות/ספורט1

גם למונדיאל הקרוב תגיע נבחרת אנגליה עם ציפיות גבוהות, כמו תמיד, ושוב רוב העיניים בחלק הקדמי יופנו אל עבר הארי קיין. מאמן הנבחרת לשעבר פאביו קאפלו הגביר את הציפיות מחלוץ טוטנהאם, כשאמר לרשת "סקיי": "אני חושב שהוא אחד החלוצים הגדולים בכל הזמנים. הוא בר מזל לעבוד תחת אנטוניו קונטה, ששיפר אותו. הארי לא סתם מחכה לכדור, עכשיו הוא חוזר אחורה ומעורב בבניית ההתקפה, הוא כובש ומבשל. תסתכלו על הגדולים - רונאלדו הברזילאי למשל, הוא לא בישל הרבה, רק כבש. קיין מבשל המון. אני חושב שהוא השחקן הכי חשוב של אנגליה".

חרף השמועות הבלתי נגמרות על עזיבה, גם את העונה הזו החל הכוכב בשורות התרנגולים - אך הדיבורים על מעבר לקבוצה גדולה יותר נמשכים, גם לאחר סגירת החלון. לפי התקשורת הגרמנית, באיירן מינכן תעשה הכל כדי לצרפו בקיץ הבא, לאחר שכבר ניסתה לעשות זאת עם תום חלון הקיץ - אך נדחתה. בקיץ הבא, כשלקיין תישאר רק עוד עונה אחת בחוזהו בטוטנהאם, מקווים בבאיירן שהצעה של כ-90 מיליון יורו תספק את ראשי התרנגולים.

אבל באיירן לא לבד במירוץ. לפי דיווח באיטליה, גם צ'לסי בתמונה, ותהיה מוכנה להציע סכום כסף גדול בצירוף רומלו לוקאקו, המשחק כרגע כמושאל באינטר. במקרה כזה, יתאחד חלוץ נבחרת בלגיה עם אנטוניו קונטה, איתו שיתף פעולה בהצלחה גדולה בקדנציה הקודמת בנראזורי.

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. Clive Mason, GettyImages
השחקן החשוב ביותר של אנגליה? קיין/GettyImages, Clive Mason

קיין פתח היטב את העונה בפרמיירליג, עם שישה שערים ובישול בשבעת משחקיו.

  • עוד באותו נושא:
  • הארי קיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully