וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק להתקפה? יון ניקולאסקו קרוב לסיכום בבית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 0:29

הקבוצה מהבירה מעוניינת בחלוץ ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה, אך קבוצתו הסלובקית דורשת דמי העברה ובקבוצה מנסים להשלים מתווה השאלה עם אופציה. הרכב חסר מאוד לאבוקסיס בדרבי

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

בית"ר ירושלים בתקופה מקצועית רעה מאוד, תעלה לדרבי בגביע הטוטו ביום ה' בסגל חסר ביותר. אוראל דגני, דן עזריה , טראזיה תומא ומקס גרצ'קין פצועים, ג'וסואה מחיאס ואדוארדו גררו נמצאים עם הנבחרות, כמו גם סתיו נחמני ובר כהן. אופיר קריאף, שחש שלא בטוב לפני המשחק נגד מכבי תל אביב עובר סדרת בדיקות ונצטווה למנוחה, כאשר כמו שזה נראה עכשיו יוסי אבוקסיס יצטרך להשתמש בעדי יונה, מירון טל וצעירים נוספים למשחק הזה.

אחד החלוצים איתם נמצאת בית"ר בשיחות הוא יון ניקולאסקו, ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה. קבוצתו הסלובקית דונייסקה סטרדה דורשת בשלב זה דמי העברה עבורו, כאשר בבית"ר מנסים להשלים מתווה של השאלה עם אופציה. השחקן סיכם את תנאיו, אך בבית"ר מאמינים שיסגור ב-48 שעות הקרובות.

יון ניקולאסקו שחקן מכבי פתח תקוה לפני עומרי בן הרוש שחקן בני סכנין. קובי אליהו
יחזק את התקפה של בית"ר? יון ניקולאסקו/קובי אליהו

שמות כמו איתי שכטר ועידן נחמיאס, שעולים בהקשר של בית"ר, אינם על הפרק כרגע. במועדון מקווים כי צירוף חלוץ נוסף, יחד עם הכניסה הצפויה של תומא לעניינים, ישדרגו את הקבוצה. הפציעה של אוראל דגני מדאיגה את הצוות המקצועי, אך בשלב הזה אין למועדון את היכולת הכספית לצרף בלם בשיעור קומה לצד גו'סואה מחיאס. בית"ר תצטרך לקבל יותר מאופיר קריאף, אור זהבי ודוד חוג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully