וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אולי הלחץ לשחק בבית"ר כבד על שחקנים מסוימים". דגני ייעדר חודשיים?

מאמן הירושלמים בתום ה-4:0 נגד מכבי תל אביב: "עם חיזוק להתקפה, אני בטוח שנוכל להישאר בליגה". חשש: קרע בשריר לדגני, שיוביל להיעדרות ארוכה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

בית"ר ירושלים ממשיכה להיראות רע. הקבוצה מהבירה הובסה הערב (שבת) בפעם השלישית בחמישה מחזורים, כאשר נוצחה 4:0 על ידי מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד בתום עוד תצוגה נרפית והתפרקות מהירה נוספת. לקראת סיום המחצית הראשונה ספגה הקבוצה של יוסי אבוקסיס פעמיים תוך שבע דקות, ובדקות האחרונות של המשחק הוציאה עוד שני כדורים מהרשת, הפעם תוך חמש דקות.

אם אין לצהובים-שחורים מספיק בעיות, אז מסתמנת אחת כזו גם מכיוונו של אוראל דגני: ההערכה היא שהבלם קרע במהלך המשחק את שריר הירך האחורי, ולכן עלול להיעדר כחודשיים.

כך סיכם אבוקסיס בסיום: "אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. זאת לא קבוצה מהליגה שלנו בכלל. מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובאר שבע זו ליגה אחרת. לא היינו צריכים להיראות כמו שנראינו בהרבה דקות. במחצית השנייה היינו יכולים לעשות 2:1 בכמה התקפות ולהלחיץ את מכבי, אבל החמצנו פעמיים. 4:0 פחות משקף מאיך שזה נראה, היינו היום קצת יותר 'נורמליים', אם אפשר לקרוא לזה כך. מה שאוסקר גלוך עשה פה היום, זה משהו שהרבה זמן לא ראיתי. אתה מתכונן בצד אחד, ומקבל מהצד השני. יש להם הרבה נשקים התקפיים. פתאום דוידזאדה נכנס ומבשל פעמיים".

שחקן בית"ר ירושלים דוד חוג'ה. אריאל שלום
בית"ר ממשיכה לקרטע. חוג'ה/אריאל שלום

מאמן בית"ר התייחס למשבר המקצועי בקבוצתו: "ידענו מההתחלה שנהיה במלחמת הישרדות. ירדנו למקום האחרון היום וזה לא נעים. ניסינו לשחק קצת אחרת, גם בהפסד הקודם נראינו רע מאוד. נצטרך לנצל את הפגרה כדי להתאמן, זה ייתן לנו להתחבר ולהכניס שחקנים לכושר. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לעונה קשה. אני לא מחפש תירוצים לאיך שאנחנו נראים, אולי יש שחקנים שכבד עליהם הלחץ לשחק בבית"ר ירושלים".

"חיזוק? אחרי הפסדים הכי קל לבוא ולהגיד מה חסר לי. אם נוסיף עוד שחקן אחד בחלק הקדמי, אני בטוח שהסגל הזה יכול להשאיר אותנו בליגה", הוסיף אבוקסיס. "לא צריך בכל שבוע לעשות סיכום עונה, למרות שאני מאוכזב מהרבה מאוד דברים".

בתוך כך, בית"ר ירושלים עלולה להיענש אחרי שאוהדי הדליקו אבוקות ורימון עשן. נגד המועדון עומד עונש על תנאי של קיום משחק ללא קהל וייתכן שהוא יופעל בעקבות התנהגות הקהל הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully