וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים: "המאמנים כורתים את הענף שהם יושבים עליו"

אחרי שפוטר מבני ריינה וחתם בהפועל נוף הגליל, המאמן אמר ל-103FM: "אמרו לי שהאדיה הלך, אז גם אני צריך ללכת". על גל הפיטורים בלאומית: "בסוף עוד ישברו שיא"

תקציר: בני ריינה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

ירון הוכנבוים, שנפרד לאחרונה מבני ריינה, חזר היום (שני) לקדנציה שביעית בהפועל נוף הגליל וינסה לשקם את הקבוצה אחרי פתיחת עונה מאכזבת, כשהיא ממוקמת במקום ה־13 בליגה הלאומית. בריאיון לתכנית הספורט של רדיו 103fm, הוכנבוים הגיב למינוי.

"אני חושב שיש שחקנים טובים בנוף הגליל, ולפעמים העניינים לא מתחברים", הסביר המאמן בראשית דבריו. "אמרתי להם היום - 'אני מקווה שאתם תתחברו אליי ואני אליכם', כי באמת יש שחקנים שאני חושב שהם טופ של הליגה הלאומית, וחלק אפילו ליגת העל. הציפייה שלי היא שנצא מהר מהתחתית ונשחק כדורגל טוב, התקפי".

ירון הוכנבוים, סעיד בסול, אדהם האדיה מכבי בני ריינה. דני מרון
האדיה (מימין) הלך, אז בסול (במרכז) החליט שגם הוכנבוים צריך/דני מרון

במהלך השיחה סיפר הוכנבוים גם על תקופתו כמנהל מקצועי בבני ריינה, וטען כי זו לא הייתה טעות מבחינתו להגיע לקבוצה, למרות שדרכו הסתיימה בפיטורים: "עשיתי שם עבודה טובה, אתם רואים את הקבוצה. יש זרים טובים יחסית לשכר השחקנים של בני ריינה, ואני חושב שיחסית לקבוצה שצריכה להישאר בליגה, היינו קבוצה טובה".

כשנשאל בנוגע לסיבה לפיטוריו, ענה: "סעיד בסול (הבעלים) פיטר אותי. כששאלתי למה, אמרו לי שאדהם האדיה הלך וגם אני צריך ללכת. זה נשמע לי משהו שלא נתפס, אבל אני אף פעם לא מתעסק עם הדברים האלה. זכותך לפטר אותי, אתה הבעלים. אני מתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שלומי דורה, מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
שלומי דורה פוטר מנוף הגליל כשהיא במקום ה-13 בלאומית/מאור אלקסלסי

הוכנבוים התייחס גם לגל הפיטורים בלאומית: "בדרך כלל היו מפטרים מאמנים במחזור שביעי, שמיני, תשיעי, פה קצת התחילו להשתגע, כבר במחזור רביעי, חמישי - מאמנים בבית. בקצב הזה, אני חושב שבאמת ישברו שיא. וזה לא נעים בכלל, אבל זו המציאות שלנו".

"בדבר אחד אני יכול להאשים את המאמנים", המשיך, "אני אומר להם 'אל תחתמו על הסעיף הזה של פיצוי על חודש-חודשיים', למה? כי גם ככה אנחנו הראשונים בחזית, גם ככה אנחנו הראשונים שמכוונים עלינו כשלא הולך. רוצים להרגיע את המערכת, אז כביכול מפטרים את המאמן ופתאום כולם במצב רוח טוב, כאילו הקבוצה ניצחה ארבעה משחקים, כשלא היה עוד משחק אחד עם המאמן החדש".

הוכנבוים הוסיף: "אם נותנים להנהלות את העניין הזה של הפיצוי, אז היד היא עוד יותר קלה על ההדק, לכן המאמנים כורתים את הענף שהם יושבים עליו. אני לא חותם על הדברים האלה, אבל חלק גדול חותמים לצערנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully