וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכנה היא לא רק ברצועות: מוחמד קמארה מגיע להפועל חיפה אחרי תקרית בארצו

ניר קלינגר אולי חושש מהפציעות שעבר החלוץ החדש שלו, אך ייתכן שמה שצריך להדאיג אותו הוא התקרית בנבחרת ליבריה: "ברח בחשאי" לאחר שגילה כי הוא לא בהרכב

מערכת וואלה!

החלוץ הליברי מוחמד קמארה כבר הגיע לסיכום עם מכבי בני ריינה לפני כשבוע וחצי, אלא שהעולה החדשה ויתרה עליו ובסופו של דבר הוא חתם היום (רביעי) בהפועל חיפה. ניר קלינגר יקווה שהרכש הטרי יסייע לו לשקם את הקבוצה שהשיגה עד כה ניצחון בודד בחמישה מחזורים, והפועל חיפה תוכל לשחרר את קמארה אם ייעדר בשל פציעה ברצועה הצידית: האדומים רוצים לבטח את עצמם והכניסו סעיף מיוחד בחוזהו של החלוץ הליברי, לאור הפציעה בברכו מלפני מספר חודשים. אולם על פי תקרית לא שגרתית בה "כיכב" קמארה אשתקד, ייתכן שהמאמן דווקא צריך להיות מודאג מאופיו והתנהלותו של המצטרף החדש.

בספטמבר האחרון התייצב קמארה לשורות נבחרת ליבריה לראשונה בקריירה, זאת לאחר ניסיונות חיזור רבים מצד הצוות המקצועי וההתאחדות בארצו, כשעל הפרק עמד מפגש עם נבחרת ניגריה במסגרת מוקדמות המונדיאל. שעות ספורות לפני פתיחת ההתמודדות גילה קמארה, אז שחקנה של האטאיספור הטורקית, שהוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב - ובאופן פתאומי נעלמו עקבותיו ממחנה הנבחרת בלאגוס.

מאמן הפועל חדרה ניר קלינגר. דני מרון
איזה סוג של שחקן הוא קיבל לקבוצה? ניר קלינגר/דני מרון

זמן קצר לאחר האירוע הליברי הודיע באמצעות פוסט ברשת החברתית כי הוא החליט לפרוש מהנבחרת. "שמעתי שכולם רוצים לשמוע את הצד שלי בסיפור. לא אשליך אף אחד מתחת לגלגלים, כי בשנותיי כמקצוען למדתי שכבוד הוא עניין הדדי. אתה לא דורש כבוד, אלא צריך להרוויח אותו", כתב. "אחרי שנים שבהן סירבתי להזמנות, אני לא מאשים אף אחד חוץ מעצמי - על זה שבאתי לכאן. אני יכול להבטיח לכם שזה לא יקרה יותר שוב, לעולם. זה נגמר רשמית! אמשיך לצפות ולעודד אתכם מרחוק, כי רובכם חברים שלי".

מאמן הנבחרת פיטר באטלר התבטא בעניין במסגרת הודעה שפרסמה ההתאחדות הליברית בדף הפייסבוק שלה: "למען האמת, מוחמד קמארה היה שחקן שממש הערצתי. פניתי אליו ורדפתי אחריו במספר הזדמנויות כדי שיצטרף לסגל הנבחרת, והצלחנו להשיג אותו. דיברנו איתו והכל היה בסדר. אחרי האימון, אחד מאנשי הצוות ואני חשבנו שאולי הוא לא לגמרי מפוקס, ולצערנו, אחרי האסיפה הקבוצתית לקראת המשחק, השחקן כנראה ברח בחשאי מהמחנה, לאחר שהבין שהוא לא בהרכב. אני מאוכזב ממוחמד. הוא אכזב אותי, את האומה ואני חושב שאת עצמו, זה מאוד לא מקצועי וללא שום הסבר. התקדמנו הלאה ואנחנו מחפשים עוד שחקנים לנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרט מעניין אחר לגבי קמארה, הוא שבגיל צעיר הקריירה המקצוענית שלו עמדה בסכנה, כאשר מגפת האבולה הכתה בליבריה ב-2014. המגפה גרמה לסגרים רבים במדינה האפריקאית והשאירה אותו ואת משפחתו בבית לאורך חודשים. בגיל 16 הוא קיבל הצעה למלגה עולמית של כדורגלנים, אך אביו סירב מפני שהמימון היה גוזל ממנו את הזכות לבחור איזו מדינה לייצג. בהמשך קיבל קמארה הצעה ממאמן תיכונים בארצות הברית כדי להצטרף לאימונים כנבחן, לכך "קיקה" (כפי שהוא מכונה") ומשפחתו כבר לא יכלו לסרב. החלוץ הבקיע בליגת התיכונים 22 שערים בעונת הבכורה שלו והתקדם משם למכללת UCLA, שם התקשה לקבע את מעמדו ועבר לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully