וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מי שלובש אדום קולע: הפועל תל אביב דרסה את קרית אתא

האדומים פתחו את גביע ווינר עם ניצחון 69:107 מוחץ על העולה החדשה, תומר גינת הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 16 ושמונה ריבאונדים, ובני הרצליה תחכה במוצ"ש לשחזור גמר הגביע

עונת 2022/23 בכדורסל הישראלי נפתחה הערב (שני) בניצחון מוחץ של הפועל תל אביב על עירוני קרית אתא, במסגרת שמינית גמר גביע ווינר. בני הרצליה תהיה היריבה הבאה של האדומים במפעל, בשחזור של גמר גביע המדינה האחרון, שיתקיים במוצאי השבת הקרובה (19:45).

הקבוצה של דני פרנקו, בה נבנה הקיץ סגל איכותי ועמוק, עשתה בדיוק את מה שציפו ממנה: לנצח בצורה משכנעת יריבה שלא אמורה להיות באזור שלה בטבלה בעונה הקרובה. כבר מהדקות הראשונות ברחה הפועל תל אביב ליתרון דו ספרתי, והפכה את ההתמודדות לגארבג' טיים ארוך בחסות ההגנה הנרפית של האורחת, שקיבלה טעימה ממה שמצפה לה בעונת החזרה שלה לליגת העל אחרי 14 שנים.

הקהל האדום, שרכש את כל המנויים לליגה ומעל 2,000 למשחקי היורוקאפ, ניצל את החד-צדדיות במשחק כדי "לחמם את הגרון" לקראת עונה שמבטיחה לאוהדי הפועל תל אביב חזרה לצמרת הכדורסל הישראלי.

תומר גינת, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
חזר הביתה. תומר גינת מטביע/אודי ציטיאט
שאבון לואיס, עירוני קרית אתא. אודי ציטיאט
הבולט בשורות העולה החדשה. שאבון לואיס/אודי ציטיאט
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו ברק לדרר. אודי ציטיאט
ניצחון חד צדדי. דני פרנקו/אודי ציטיאט
מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. אודי ציטיאט
ההגנה לא תפקדה. שרון אברהמי/אודי ציטיאט

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 16 ו-8 ריבאונדים, ג'יילן הורד 13, אדם אריאל וכריס הורטון 12 כל אחד, קסבייר מנפורד 11, בר טימור ועידן זלמנסון 9 כל אחד, לוטן אמסלם 8, ג'ייקובן בראון וג'יי פי טוקוטו (4 חטיפות) 6 כל אחד, אייל הראל 5.

קלעו לקרית אתא: שאבון לואיס 19 (9 איבודים), דיאנטה גארט 12, ג'בונטה רדיק 9, יותם חנוכי 8, שלו לוגשי 7, עידו דוידי 5, כרם משעור 4 ו-8 ריבאונדים, עמית ראובן 3, יריב עמירם 2.

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הופעת בכורה מוצלחת. ג'יילן הורד/אודי ציטיאט
כרם משעור, עירוני קרית אתא. אודי ציטיאט
קרית אתא קיבלה חומר למחשבה. משעור וגארט/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

טוקוטו וחנוכי קלעו את הנקודות הראשונות של כל קבוצה, לואיס ענה לחדירה יפה של טוקוטו באחת משלו ובראון קבע 5:7 בשלשה. לואיס שוב קלע מהצבע, גינת עלה על הלוח והורטון רשם חמש נקודות מהירות בדרך ל-7:14. חנוכי עצר את הריצה מהקו, מנפורד קלע מהפינה, לואיס צימק אבל גינת הוסיף שני סלים במגרש פתוח והפער גדל לדו ספרתי, 11:21. רדיק השיג סל, אך טימור ואריאל נכנסו מצוין מהספסל בצד האדום והמארחת ברחה ל-16:30. אחרי סל ועבירה של לואיס, אריאל סחט עבירה לשלוש זרקות וחתם את הרבע ב-19:33 להפועל.

יותם חנוכי, עירוני קרית אתא. אודי ציטיאט
קרית אתא התקשתה בהגנה. חנוכי שומר על הורטון/אודי ציטיאט

רבע 2:

סל בחדירה של לוגשי נענה במהלך של שלוש נקודות מטימור בצד השני, לואיס צלף שלשה ראשונה לאורחת והקטין ל-36:24. הורד קלע, בראון וטימור ירו מחוץ לקשת וההפרש טיפס ל-20. גארט חזר מפסק זמן עם חדירות יפות, דוידי עלה טוב מהספסל וקרית אתא הורידה חצי מההפרש, אלא שהורטון וגינת העלו בחזרה ל-37:52, לפני שהפורוורד הישראלי קבע שוב 20 הפרש. שלשה של לואיס וקליעות עונשין של טוקוטו בצד השני הורידו את האדומים ביתרון 42:61 להפסקה.

בר טימור, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
פתיחת עונה מוצלחת להפועל תל אביב. בר טימור/אודי ציטיאט

רבע 3:

רדיק הגיב לסל של הורטון באחד משלו, אבל מנפורד קבר שלשה בדרך ל-44:67. גארט ניסה להשאיר את העולה החדשה בעניינים, אבל גינת בדקות מעולות בהתקפה הגדיל ביחד עם מנפורד ל-48:75. זלמנסון והורד העלו את הפער ליותר מ-30, האחרון סיפק הטבעה אדירה מאסיסט וירטואוזי של זלמנסון והרבע הסתיים ב-57:88 לתל אביביים.

ג'יי פי טוקוטו, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
טיול קליל לאדומים. ג'יי פי טוקוטו/אודי ציטיאט

רבע 4:

אמסלם והראל עלו ממעמקי הספסל של הפועל תל אביב כדי להמשיך להגדיל את ההפרש, משעור קלע בצד השני והוריד ל-93:61. הראל הביא את הפועל תל אביב ל-100 נקודות, לוגשי ניצל את הדקות האחרונות כדי להפגין יכולת קליעה טובה, והראל עם מהלך של סל ועיברה קבע את תוצאת הסיום - 69:107 לאדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully