וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס באך נחת בישראל: "המנהיג הבולט בדורנו בספורט"

19.9.2022 / 18:37

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי ישתתף בטקס 50 שנה לטבח בי"א חללי מינכן. יעל ארד: "מחויבותו למורשת הנרצחים עמוקה"

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך, בביקורו בישראל לכבוד טקס 50 שנה לטבח במינכן/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי נחת היום בישראל כדי להשתתף בטקס הממלכתי לציון 50 שנה לטבח במינכן כאורח הכבוד. באך ישהה במהלך ביקורו בת"א כיומיים וחצי שבמהלכן, לצד השתתפותו בטקס הזיכרון הממלכתי, הוא עתיד לבקר ביד ושם, להיות אורחו של הנשיא הרצוג בבית הנשיא, לבקר בכנסיית הקבר, במוזיאון החוויה האולימפית בת"א ואף לפגוש את נציגי משפחות היא', הנהלת הוועד האולימפי וספורטאים אולימפיים ישראליים.

תומאס באך, יליד גרמניה, הוא הנשיא התשיעי של הוועד האולימפי הבינלאומי, האלוף האולימפי הראשון שנבחר לתפקיד ונחשב לגדול ידידי ישראל בספורט העולמי. הנשיא באך היה זה שפעל והוביל לעשיית הצדק ההיסטורי והביא לראשונה מזה 49 שנים מאז הטבח הנוראי לדקת הדומייה המיוחלת, בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך, עם יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל. באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
תומאס באך עם יעל ארד וגילי לוסטיג/אתר רשמי, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

אל באך מתלווה אשתו הגב' קלאודיה באך ומשלחת מרשימה מהוועד האולימפי העולמי שכוללת בין היתר את ג'יימס מקלוואד - מנהל הקרן האולימפית וקשרי החוץ עם הוועדים האולימפיים הלאומיים, מארק אדמס - מנהל מערך התקשורת של הנשיא, ג'רום פויביי - מנהל שותף בקשר עם הוועדים האולימפיים הלאומיים.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "אנחנו נרגשים לארח את נשיא הוועד האולימפי העולמי בישראל. באך הוא המנהיג הבולט בדורינו בזירת הספורט העולמית והגעתו לישראל לרגל טקסי ה 50 לרצח מינכן מבליטה את מחוייבותו העמוקה לזכרם ומורשתם של הנרצחים ולספורט הישראלי בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully