וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטי ספיצ'קוב ויואב עומר זכו באליפות ישראל בגלישת רוח

אליפות ישראל בגלישת רוח בדגם IQ פויל הסתיימה היום (שני) בחיפה עם חזרתה של הגולשת לצמרת הגלישה הישראלית, כאשר היא כובשת את המקום הראשון בשיוט הירואי. בגברים, הגולש בן ה-24 ניצח בפער גדול

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

ספיצ'קוב העפילה לחצי גמר האליפות מהמקום השני הכללי בתחרות, כאשר היא מפגינה יכולות גבוהות. בחצי הגמר היא ניצחה בצורה משכנעת ויחד עם נעמה גזית עלתה לגמר ולמעשה הבטיחה לעצמה מדליה. בגמר המתינה כבר מאיה מוריס, שקיבלה את הכרטיס הישיר, כיוון שניצחה במוקדמות התחרות. השיוט החל צמוד, כאשר לקראת המצוף השלישי נפלה ספיצ'קוב במפתיע בעת ביצוע סיבוב. בזמן שהתעשתה ועלתה חזרה על הגלשן, הספיקו יריבותיה לפתוח עליה פער משמעותי. ספיצ'קוב לא ויתרה ובחרה בקו שיוט אחר מהשתיים, החלטה שהוכיחה את עצמה, כאשר היא מגיעה למצוף האחרון לפניהן וניצחה את התחרות, כנגד כל הסיכויים.

ספיצ'קוב אמרה בסיום התחרות: "אני עובדת קשה כדי לצמצם את הפערים ואני רואה שאני מתקדמת. הניצחון באליפות ישראל מבחינתי הוא נקודת ציון, אבל המטרה העיקרית היא אליפות העולם בחודש הבא".

קטי ספיצ'קוב. איגוד השייט, משה מנגן, אתר רשמי
חזרה לקדמת הבמה בשייט הישראלי. קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השייט, משה מנגן

בגברים ניצח יואב עומר, שהוביל לאורך רוב שלבי התחרות, סיים את המוקדמות במקום הראשון והמתין למנצחי חצי הגמר. שיוט חצי הגמר בגברים נפתח עם פסילה בזינוק של יואב כהן ושל דניאל בסיק תשתש. הזינוק השני היה נקי ובסיום ניצחו תום ראובני ועידו פומרנץ. גמר הגברים היה במעמד צד אחד, כאשר יואב עומר מוביל מראשיתו ומסיים בפער גדול לפני פומרנץ וראובני.

זו מדליית הזהב השלישית ברציפות של עומר, שאמר הסיום:" "תמיד כיף להתחרות בארץ. תום ואני נאבקנו לאורך כל התחרות ואנחנו נמשיך לאתגר אחד את השני. זו הדרך שלנו להשתפר כנבחרת על מנת שנגיע לתחרויות המטרה בעמדת מדליה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יואב עומר שייט. איגוד השייט, משה מנגן, אתר רשמי
אלוף ישראל בפעם השלישית ברציפות. יואב עומר/אתר רשמי, איגוד השייט, משה מנגן

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "היום ראינו שבספורט, ובעיקר בשייט, זה לא נגמר עד שזה נגמר. קטי לימדה היום את כולם שיעור באמונה בעצמך ובלא לוותר עד הסוף ומגיעות לה כל הברכות. התחרות החשובה ביותר של השנה, אליפות העולם בברסט, מתחילה בעוד חודש ונקווה שהנבחרת תגיע לשם ביכולות מקסימליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully