וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחפש ניצחון ראשון בהכנה על חשבון פרומיתאס

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 14:18

הצהובים יפגשו בשלישי את נציגת היורוקאפ של יוון (17:00) אחרי שאולימפיאקוס ביטלה את המשחק בין הצדדים, כשהתקווה היא לשיפור ביכולת ההגנתית אחרי המשחקים בצרפת. ומתי לורנזו בראון יעלה לראשונה על הפרקט?

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

כמעט שבוע וחצי אחרי הפעם האחרונה ששיחקה משחק הכנה, תשוב מחר (שלישי, 17:00) מכבי תל אביב אל הפרקט כשתפגוש את פרומיתאס פטראס היוונית. הצהובים הגיעו אתמול ליוון, שם היו אמורים לפגוש במקור את אולימפיאקוס, אך לאחר שקבוצת היורוליג ביטלה את המשחק, יצרו קשר במועדון עם נציגת היורוקאפ היוונית ויפגשו אותם.

אחרי שבטורניר פריז הפסידה מכבי גם לוילרבאן וגם לפריז, רוצים בקבוצה להראות קודם כל שיפור הגנתי על הפרקט, וגם על הדרך לנצח, כשבסוף השבוע תשחק מכבי בטורניר ינאקופולוס האיכותי ותפגוש בחצי הגמר את מילאנו החזקה. בקבוצה סיפרו כי וויד בולדווין ואלכס פויתרס מרשימים עד כה באימונים, ומקווים שדרך משחקי ההכנה יותר ויותר שחקנים יכנסו לכושר.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון מול שחקן נבחרת צרפת טרי טארפיי. רויטרס
לא ישחק לפחות עד חצי גמר גביע ווינר. לורנזו בראון/רויטרס

בקבוצה קיבלו בשבוע שעבר בחזרה את שחקני נבחרת ישראל ג'ייק כהן, רפי מנקו, גיא פניני ורומן סורקין, ובימים הקרובים יצורף גם לורנזו בראון. הערכה היא שאלוף אירופה במדי נבחרת ספרד לא ישחק לפני חצי גמר גביע ווינר במקרה המוקדם ביותר, כשהוא צריך עדיין לעבור בדיקות רפואיות לפני צירופו, ויקבל גם מנוחה לא ארוכה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully