וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "רוצים להעביר את ההכרעה לאצטדיון בלומפילד מלא"

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל לקראת מפגשי פלייאוף העלייה ליורו 2023 נגד אירלנד: "שחקנים מהבוגרת יצטרפו אלינו אחרי אלבניה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

לא רק נבחרת ישראל הבוגרת החלה להיערך למשחק גורלי בקמפיין ליגת האומות, כי גם גיא לוזון ושחקניו בנבחרת הצעירה נמצאים בעיצומן של הכנות לצמד המפגשים מול אירלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2023 - המפגש הראשון ייערך ביום שישי בדאבלין והגומלין כעבור ארבעה ימים באצטדיון בלומפילד.

הבוקר (שני) ערך לוזון מסיבת עיתונאים לקראת צמד המפגשים ואמר: "אנחנו מתחילים להתכונן היום. זו נבחרת חדשה יחסית, שעברה המון שינויים ולא דומה לזו ששיחקה ברוב הקמפיין מסיבות כאלה ואחרות. נצטרך לנצל את הזמן שיש לנו כדי להכין את הנבחרת ברמה הטקטית והמנטלית. אנחנו יוצאים למחצית הראשונה של הקרב ונעשה את הכל כדי להעביר את ההכרעה לכאן, למלא את בלומפילד ולעשות היסטוריה".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
בדרך ליורו השני שלו? גיא לוזון/קובי אליהו

לוזון יחסר את סוף פודגוראנו שנפצע בליגת האלופות וגם ליאל עבדה נכלל בסגל של אלון חזן בנבחרת הבוגרת, אבל לרשותו יעמוד אושר דוידה שהקיץ עבר לסטנדרד ליאז' וכן השוער דניאל פרץ והקשר אוסקר גלוך ממכבי תל אביב. מנבחרת הנוער עלו אל ים קנצפולסקי, תאי עבד ועידן טוקלומטי.

על מצב הסגל: "לא רק סוף חסר, גם גנדלמן משמעותי לנבחרת ופצוע וגם בלוריאן לא בפעילות כרגע וגם זומנו שחקנים לנבחרת הבוגרת, אבל אנחנו מתעסקים במי שנמצא - ומי שאיתנו ראוי ביותר. הסגל כאן עדיין לא התאמן יחד, אז לגבי הרכב אנחנו לא יודעים. יש לנו זמן קצר ונצטרך להיות מאוד ממוקדים ומרוכזים. אני בטוח שהשחקנים מבינים את חשיבות המשימה, וכאחד שכבר חווה אליפות אירופה זו חוויה של פעם בחיים ואני בטוח שהם ירצו לחוות אותה. גלוך איתנו בסגל כי מגיע לו".

אם שחקנים מהנבחרת הבוגרת יצטרפו אחרי אלבניה: "לנבחרת הבוגרת יש משחק אימון ולנו יש משחק רשמי, אז באופן טבעי אני מאמין שכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אל ים קנצפולסקי שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הצטרף לצעירה. קנצפולסקי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

על אירלנד הוסיף לוזון: "זו נבחרת שרוב שחקני הסגל שלה משחקים באנגליה. הם מאוד פיזיים ודינמיים, עם הרבה מאוד מעברים ואגרסיביות ואנחנו נצטרך להיות חכמים ולנצח אותם בממה ששלנו. אסור לנו לזלזל או להקהל ראש בנבחרת שהעפילה לפלייאוף וגברה פעמיים על שבדיה החזקה מאוד".

זיו מורגן ישב לצד לוזון והוסיף: "המטרה שלנו ככדורגלנים היא לעשות התאמות מאוד מהר ולהיות מוכנים תמיד, גם אם זה לשחק עם שחקנים שלא שיחקנו איתם בעבר. יש לנו 180 דקות כדי להעפיל ליורו".

גם אל ים קנצפולסקי נכח במסע"ת וסיכם: "אנחנו ננסה להתחבר כמה שיותר ולעשות את הכי טוב, כי אין תחושה דומה להשתתפות באליפות אירופה - זו חוויה לכל החיים. אעשה את הכל כדי לעזור לנבחרת להגיע למטרה".

ישראל סיימה את בית המוקדמות במקום השני עם 19 נקודות מעשרה מפגשים מול גרמניה שסיימה בפסגה, פולין, הונגריה, לטביה וסן מרינו. במאזן זהה סיימו גם האירים שהיו בבית עם איטליה שעלתה לאליפות אירופה בקיץ הבא ברומניה ובגאורגיה מהמקום הראשון, שבדיה, בוסניה, מונטנגרו ולוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully