וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מדליה שביעית לישראל באליפות אירופה בסמבו

ארצ'י וולפמן זכה במדליית כסף בקומבט סמבו הכולל אגרופים ובעיטות. לנוסעים למונדיאל: בלנדר בשיתוף פעולה ייחודי לחובבי הספורט עם טיקטיק. הישראלים יוכלו כעת להזמין חופשת ספורט ולשלם עליה עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה מחוץ למסגרת האשראי

ארצ'י וולפמן. יחצ,
ארצ'י וולפמן/יחצ

מדליה שביעית לישראל באליפות אירופה בסמבו ספורטיבי בנוביסאד, סרביה בהשתתפות כ-400 ספורטאים מ-25 מדינות. אתמול (ראשון), ביומה האחרון של האליפות עשה זאת ארצ'י וולפמן (עד 98 ק"ג) שזכה במדליית כסף בקומבט סמבו הכולל אגרופים ובעיטות. וולפמן, מעוצמה סמריאדו ראשל"צ, חניכו של פבל מוסין, מדליסט הארד אשתקד במשקל כבד, נוצח הערב בקרב הגמר בידי יריב רוסי. בדרכו לגמר גבר בקרב הראשון על יריב מצרפת בתרגיל רב בריח ובקרב נוסף ניצח שוב ברב בריח יריב בולגרי.

מתן איגלציקי (23, 71 ק"ג) מהפועל בת ים, חניכו של שי גייזינגר נוצח בקרב הראשון שלו בידי יריב ארמני-אלוף אירופה ב-2019. זה הפסיד בעליה לגמר ואיגליצקי נותר מחוץ לתחרות. טלי סמואלסון (19, 65 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה מצרפת וסיימה את התחרות.

נבחרת הגברים של ישראל סיימה במקום השלישי בדרוג הקבוצתי במשותף עם נבחרת בלארוס. לשתי הנבחרות מספר נקודות זהה. נזכיר, כי נבחרת הנערות זכתה במקום השני הקבוצתי לנבחרות.
הסמביסטים של ישראל והמאמנים שלהם פבל מוסין ושי גייזינגר, חוזרים ארצה מאליפות אירופה לבוגרים ולנוער בסרביה עם שבע מדליות: חמש מדליות כסף ושתי מדליות ארד. במדליות כסף זכו: אליזבט קובליוב 2, נהורה שבתאי - 1, טריאל אבסוב 1 וארצי וולפמן -1. במדליות הארד זכו טלי סמואלסון וינאי קדוש.

עם סיום אליפות אירופה אמר פבל מוסין מאמן נבחרת ישראל: "אני מרוצה מאד מההישגים המרשימים. עמדנו ביעדים המקצועיים שהצבנו לעצמנו לפני האליפות. קיווינו לחמש מדליות ואנחנו חוזרים עם שבע מדליות. יש לנו נבחרת חזקה ויציבה. אנחנו בהחלט ממוקמים בטופ האירופאי. הישגים אלו רק מדרבנים את כולנו להמשיך לעבוד הרבה יותר קשה. עם שובנו נתחיל בהכנות לאליפות העולם לנוער וקדטים שתהיה בחודש הבא בארמניה ולאליפות העולם לבוגרים שתהיה בנובמבר בקירגיסטן".

גיל סתיו מנכ"ל בלנדר ישראל. סיון פרג',
מנכ"ל בלנדר ישראל גיל סתיו/סיון פרג'

חברת תיירות הספורט טיקטיק ובלנדר, הודיעו כי החל מהיום יוכלו לקוחות טיקטיק לרכוש חבילות תיירות באתר ולשלם עליהן עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי. למעשה בכל רכישה של מוצר תיירות בסכום של 1000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות blenderPay. לאחר אישור התשלום, המתבצע באופן מידי, סכום העסקה מועבר ישירות אל בית העסק והלקוח משלם בפריסת תשלומים ישירות לבלנדר בהוראת קבע או בכרטיס אשראי מחוץ למסגרת (דרך חשבון הבנק). היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה ובשניות בודדות.

בעוד חודשיים יצא לדרך המונדיאל בקטאר - חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, חגיגית מתמיד, עם הפקה מושקעת בסדרי גודל שרק בקטאר מסוגלים להרים. עבור האוהד הישראלי מדובר בלא פחות מהזדמנות של פעם בחיים לבקר במדינה. מכירת החבילות והכרטיסים כבר נמצאת בעיצומה לקהל הרחב. חבילות הכל כלול של חברת טיקטיק (טיסות מיוחדות + מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר+2 כרטיסים למשחקים).

1. חבילה לשלב הבתים (כולל מסי ורונאלדו): כרטיסים לשני המשחקים המבוקשים ביותר, ארגנטינה - מקסיקו ופורטוגל - אורוגוואי, טיסות בתאריכים 24-29 נובמבר, 4 לילות במלון ארבעה כוכבים במיקום מרכזי בעלות כוללת של 2,950 אירו לאדם בהרכב של 4 איש.

2. חבילה לרבעי הגמר: כרטיסים לשני משחקי רבעי גמר, טיסות בתאריכים 8-12 בדצמבר, 4 לילות במלון 4 כוכבים במיקום מרכזי בעיר בעלות כוללת של 3,450 אירו לאדם בהרכב של 3 איש בחדר.

גבריאל מזרחי מנכ"ל חברת טיקטיק: "החיבור עם בלנדר נותן מענה ללקוחות שרוצים להזמין חבילת תיור לאירוע ספורט או הופעה בחו"ל, ומבקשים פריסה גדולה יותר של התשלומים, ולכאלו שאין להם מסגרת מתאימה בכרטיס האשראי במועד ביצוע ההזמנה".

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "אנו שמחים על הצטרפות טיקטיק לשורת העסקים אשר בחרו בפתרון הייחודי של בלנדר באתרי איקומרס ובנקודות המכירה. blenderPay ממשיכה להתרחב גם בענף התיירות וגם בתחומים נוספים לרבות החשמל והאלקטרוניקה, המחשבים, הרפואה, האסתטיקה והרכב. הביקוש לפתרון של בלנדר בקרב הרשתות ובתי העסק נמצא בצמיחה משמעותית כאשר אנו שואפים להתאים פתרון לכל לקוח שמבצע קניה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כוכבי ריאל מדריד רודריגו, פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ז'וניור, אורליאן צ'ואמני התמודדו זה מול זה בסדרה של מיני אתגרים לרגל חשיפת המשחק FIFA 2023. בין האתגרים השונים היה גם אתגר הבלייזפוד, בו התחרו שחקני העל על גבי פלטפורמת האימונים הפיזיים-קוגניטביים שפיתחה חברת BlazePod הישראלית.

במסגרת האתגר, שבדק את מהירות הרפלקסים של כוכבי זוכת ליגת האלופות ואלופת ספרד, הם התבקשו לגעת בכמה שיותר פודים מוארים במהלך 30 שניות. ויניסיוס היה זה שניצח באתגר עם 52 נקודות, אורליאן צ'ואמני הגיע למקום השני עם 48 נקודות ואחריהם דורגו פדריקו ואלוורדה עם 44 נקודות ורודריגו עם 38 נקודות. בין האתגרים הנוספים עמם התמודדו השחקנים: בעיטת כדורים למטרה, אתגר מהירות ורפלקסים, אתגר סנוקר-כדורגל, אימון טכניקה, תרגילי כוח ועוד.

בלייזפוד (BlazePod) היא חברת טכנולוגיה ישראלית שפיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Body & Mind). הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיית BLE מותאמת אישית ומשלבת אור, טכנולוגיה ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל. החברה החלה לשווק את המוצר בישראל ובעולם בשנת 2018.

החברה שהוקמה על ידי יניב שניידרמן, החלה את דרכה בפיתוח המוצר כמשחק אינטראקטיבי לילדים אך במהרה הבינה שהפוטנציאל האדיר שטמון בפתרון יכול להפוך אותו לפלטפורמה עם ערך רב בעולם הספורט המקצועני.

ערכת בלייזפוד מגיעה עם ארבעה או שישה פודים הכוללים חיישני מגע בשמונה צבעים ומופעלים באמצעות אפליקציה בה המאמן או המתאמן בוחרים את סוג האימון האינטראקטיבי ומגדירים את סוג הפעולה הרצויה ברגע שמופיע הצבע הנבחר על הפוד. כך עובדים המתאמנים על מהירות תגובה, תנועה, חוזקות פיזיות, שיפור רפלקסים וביצועים, התמצאות במרחב וקבלת החלטות מהירות.

ב- BlazePod משתמשים ספורטאי על מכל רחבי העולם ממגוון תחומי הספורט. כדורגלן העל לשעבר, דיויד בקהאם ואשתו ויקטוריה העלו לאינסטגרם סרטון משותף בו הם מתחרים ביניהם באימון BlazePod משותף, הסרטון זכה למעל 10 מיליון צפיות! ספורטאי על נוספים עושים שימוש בפלטפורמה בניהם סטף קארי, נובאק ג'וקוביץ', דני אבדיה, נהגי פורמולה 1, פייר גאסלי ואלכסנדר אלבון, אלוף העולם לשעבר באגרוף במשקל כבד אנתוני ג'ושוע, כוכבי הכדורגל אדריאן רביו מיובנטוס ורוברטו פירמינו מליברפול, שחקני מכבי תל-אביב בכדורסל לצד פיזיותרפיסטים, קליניקות, בתי חולים, צבא ארצות הברית, צה"ל וגם ילדים בגנים ועוד. החברה מעסיקה 45 עובדים בישראל ובארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully