וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קונקשן: קובי רפואה, הפועל תל אביב והתקליט השבור של הכאוס

19.9.2022 / 7:30

הוא סיים את העונה עוד לפני שהתחיל אותה, ויחזור גם לקדנציה רביעית: בג'ונג'ל ששמו הפועל תל אביב, הסיפור של סלובודן דראפיץ' צפוי להסתיים בדיוק כמו זה של המאמן היוצא. ככה זה כשהדבר היציב היחיד אצל הניסנובים הוא הכאוס

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

את הקדנציה האחרונה של קובי רפואה בהפועל תל אביב אפשר לסכם בסיפור הבא: בסוף חודש יולי הוצע לקבוצה הבלם מרקו טוצ'י מהקבוצה המונטנגרית דצ'יץ'. רפואה צפה בקטעי וידאו של השחקן, פסל אותו ואמר לצוות שהוא לא מתאים להפועל תל אביב. כמה ימים לאחר מכן התברר לרפואה כי בסוף השבוע איציק ניסנוב ועומר בוקסנבוים טסו למונטנגרו כדי לצפות בשחקן. עוברים עוד כמה ימים, והמאמן מתבשר באמצעות התקשורת על הודעת הפרידה של הקבוצה המונטנגרית מטוצ'י לאחר שחתם בשורות הפועל תל אביב. למעשה, בלם המריבה כבר נחת בארץ ונקבעו לו בדיקות רפואיות.

ברגע הראשון רפואה לא האמין שזה נכון, אבל כשהפרטים התבהרו, הוא הבהיר להנהלת המועדון שכל עוד הוא המאמן, השחקן הזה לא ישחק אצלו. בעקבות זאת ההחתמה בוטלה וטוצ'י חזר למונטנגרו.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הוא עוד ישוב. רפואה/אודי ציטיאט

בדרך כלל אנחנו מופתעים כשמאמן מסיים את הקדנציה שלו בשלב כל כך מוקדם של העונה, אבל במקרה של רפואה העובדה שהחזיק עד ספטמבר היא כמעט נס. הסנונית הראשונה הייתה נמרוד קוסטיקה, העוזר של רפואה במשך שבע שנים ואיש האמון שלו. ברגע שלא אישרו לרפואה להשאיר אותו - גם כשהיה מוכן להפחית משכרו לשם כך - אפשר היה להבין לאן הרוח נושבת. זה התחיל בעוזר, נמשך בשחקנים, במסרים בתקשורת ובג'ונגל של היררכיה לא ברורה, נמשך בחוסר רצון לחזק את הקבוצה ובכלל עם רמת התנהלות שלאורך זמן הייתה מביאה את האדומים למאבקי ירידה.

בשורה התחתונה רפואה מסיים קדנציה שלישית בחודורוב וכנראה יגיע שם גם לרביעית וחמישית. בין לבין ממנים האדומים מאמני קונקשן, אז עכשיו מגיע סלובודן דראפיץ'. דראפיץ' התרשם ממחלקת הנוער ומהשחקנים הצעירים של האדומים ומאמין שיוכל להשתמש בהם, אבל הוא כבר עבר כמה מועדונים עם לחץ ויודע שבסוף, אותם הצעירים צריכים משענת של כמה וותיקים שיובילו ויביאו את הניסיון למגרש. דן איינבינדר היה המנהיג של דראפיץ' בבית"ר ירושלים, גם עידן ורד היה מהשחקנים שדראפיץ' הלך איתם, וסביר להניח שזה יקרה גם בהפועל תל אביב.

הוא ירצה ללכד את חדר ההלבשה סביבם. אם אנטואן קונטה יחזור לארץ לאחר המשחקים של נבחרת גינאה, דראפיץ' ינסה לגייס גם אותו למערכה, לאחר שבבית"ר הוא נפרד ממנו לאחר חצי עונה בה משך פציעות, שבר כיסאות וכמעט תקף את אלי אוחנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
מחפש עוגנים. דראפיץ'/לירון מולדובן

בקרית שמונה, התחנה הקודמת של דראפיץ', הוא קודם כל בא ועצר את כמות הספיגות. הוא גם ידע לומר אז כי "בליגה הטקטית הזאת הכי חשוב קודם כל לא לספוג", אבל לאט לאט הביא לקבוצה את משחק הלחץ. עם הצעירים שם זה התחבר לקבוצה טובה שרשמה אחוזי הצלחה גבוהים תחתיו, עד שהגיע אותו אירוע עם איזי שרצקי שלמעשה סיים את הקשר בין הצדדים. דראפיץ' דחה בקיץ הצעות מהפועל חיפה ובני סכנין, הוא דרש שכר גבוה ואת מאמן הכושר יניב מדר, ובגדול לא התלהב להתחיל משהו במקום שהרגיש לא בריא מבחינתו.

הפועל תל אביב היא משהו אחר. לא מדובר במועדון בריא לאף מאמן, אבל עדיין זהו מועדון גדול שקשה לסרב לו, תמיד יש את התחושה שלמרות מה ששומעים שווה לנסות, במיוחד כשכעת עומר בוקסנבוים בתמונה ודראפיץ' מאמין שהציוות ביניהם יביא לשיח בריא ולקרדיט מול הניסנובים (אשרי המאמין).

המשחק הראשון של דראפיץ' בליגה יהיה בבית נגד הפועל ירושלים המלהיבה ואחריו יגיע הדרבי. זו לא ההתחלה שחולמים עליה, במיוחד שהסגל עדיין לא התחזק ויש לא מעט בעיות. הפועל תל אביב לא התאוששה עד היום מה-5:0 בדרבי של העונה שעברה. התבוסה ההיא גרמה לכאוס בכל פינה, שעדיין לא נרגע. גם האוהדים כבר מדברים על חידוש ההפגנות בקרוב. דראפיץ'? בכל מקרה הטענות לא יופנו אליו, אבל התחלה רעה או תבוסה בדרבי, תחזיר את הכאוס מהר מאוד.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

דראפיץ' בן ה-57 אימן ברוב הקריירה שלו במכבי נתניה, הקבוצה היחידה שבה הוא גם שיחק בישראל. הוא הספיק לאמן לפני כן את הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה, בני סכנין, בית"ר תל אביב בת ים וגם רשם שתי קדנציות בבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully