וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של רפואה: סלובודן דראפיץ' סיכם לשנתיים בהפועל תל אביב

18.9.2022 / 19:26

זמן קצר אחרי הפרידה מקובי רפואה, האדומים הודיעו על סיכום שהושג עם מאמן קרית שמונה לשעבר. יוצג במסיבת עיתונאים בשני ב-13:00

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

אחרי הפיטורים של קובי רפואה, הפועל תל אביב מצאה מאמן חדש. סלובודן דראפיץ', שאימן בעונה שעברה את עירוני קרית שמונה, סיכם לשנתיים ויוצג מחר (שני, 13:00) במסיבת עיתונאים. דראפיץ' ינסה להוציא מהבוץ את הקבוצה שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד ונחלה ארבעה הפסדים בחמשת מחזורי הפתיחה, כולל 4:3 מביך מול נס ציונה שגרם לפיטוריו של רפואה.

דראפיץ' אימן רוב הקריירה שלו יחד עם שי ברדה, אך בעונה החולפת הוא כאמור נפרד ממנו ושימש כמאמן יחיד בקרית שמונה. לדראפיץ' הייתה תקופה טובה בצפון, כאשר הוא סייע לקרית שמונה להיחלץ מהתחתית ולסיים את העונה במקום השביעי אך איזי שרצקי החליט להיפרד ממנו ומהקיץ הוא ללא קבוצה.

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
ינסה לחלץ את הקבוצה מהתחתית. סלובודן דראפיץ'/קובי אליהו

האזינו: אופיר סער על סיום דרכו של קובי רפואה

דראפיץ' בן ה-57 אימן ברוב הקריירה שלו במכבי נתניה, הקבוצה היחידה שבה הוא גם שיחק בישראל. הוא הספיק לאמן לפני כן את הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה, בני סכנין, בית"ר תל אביב בת ים וגם רשם שתי קדנציות בבית"ר ירושלים.

הבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב תהיה לאחר פגרת הנבחרות, כאשר הקבוצה תארח ב-2 באוקטובר את הפועל ירושלים במחזור השישי. שמונה ימים לאחר מכן יהיה הדרבי התל אביבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully