וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתמוגגת מויטור וחטואל. איתי שכטר עשוי לעזוב

19.9.2022 / 6:30

הבלם ייצב את ההגנה, הג'וקר מהספסל עשה עוד צעד בדרך לזימון מחזן, ובינתיים שכטר שוקל ברצינות לעבור עד סגירת החלון לקבוצה בה ישחק יותר. ספורי עשוי להחמיץ את משחק הנבחרת מול אלבניה

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרת, שתאפשר לה לנוח מהעומס שהצטבר בשלושת השבועות האחרונים עקב השתתפות בשני מפעלים, ידעה הפועל באר שבע להתאושש משלושה הפסדי בית באיצטדיון טרנר ולחזור למקומה הטבעי בצמרת הטבלה אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על בני סכנין.

באר שבע הגיעה עם לא מעט לחץ למשחק. למעט התיקו המאופס בוינה לפני עשרה ימים, הקבוצה ספגה צמד שערים בכל אחד מהמשחקים האחרונים וגם כשניצחה לפני שבוע בבלומפילד את הפועל תל אביב, היא הייתה צריכה לכבוש שלישייה כי היא ספגה שניים. אז אמש זו כבר היתה הגנה מצויינת בניצוחו של מיגל ויטור. הנכס של הפועל באר שבע ייקח היום את הדברים שלו ויצטרף לנבחרת ישראל. במקום לנוח ולתפוס חופשה עם המשפחה, יסע ויטור למלון הנבחרת ויילך להגן על השער של ישראל מול אלבניה בשבת הקרובה בבלומפילד.

מיגל ויטור, הפועל באר שבע. דני מרון
עוד משחק הקרבה. מיגל ויטור/דני מרון

ויטור שמר מצד אחד על השער של עומרי גלזר ומהצד השני היה זה שוב רותם חטואל בעוד משחק שמקרב גם אותו לקבל זימון ראוי למדים הלאומיים. שוב כמחליף נכנס חטואל וידע לכבוש את השער שסידר לאליניב ברדה שלוש נקודות יקרות.

ברדה השאיר אמש מחוץ לסגל כמה שחקנים בכירים וביניהם איתי שכטר, שספק אם יצליח להמשיך ולהתמודד עם העובדה שהוא מתנדנד בין היותו חלוץ רביעי לשישי בסגל. שכטר שוקל ברצינות את דרכו, מכיוון שהוא יודע שיתקשה להחזיק כך כל העונה. בין הנוחות והתנאים הכספיים לבין המישור המקצועי, עשוי החלוץ הוותיק לבחור בדשא ולעשות מעבר לקבוצה בה יעשה את מה שהוא הכי אוהב לעשות, לשחק כדורגל.

בתשעת הימים שנותרו לסגירת החלון, ברדה יקווה לקבל חיזוק נוסף. יש להפועל באר שבע מקום לעוד זר וברדה רוצה עוד כוח בהתקפה או בקישור ההתקפי. רועי גורדנה חש במהלך המשחק את הברך שהשתקמה והיה חשש מפציעה. בסיום נבדק הקשר וההערכה היא שמדובר רק בחבלה שלא תחזיר את גורדנה לאחור.

רמזי ספורי הוחלף עם חשש למתיחה בשריר ויתכן שהוא יחמיץ את ההתכנסות של הנבחרת הלאומית לקראת אלבניה.

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יבחר בנוחות או בתשוקה למשחק? שכטר/לירון מולדובן

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

אחרי פגרת הנבחרות ממתין לבאר שבע עוד שבוע מאתגר. ביום שבת הבא היא תתארח אצל מכבי נתניה וכעבור ארבעה ימים תגיע לפולין למשחק מול לך פוזנן בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully