וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא נחתנו מליגת האלופות". חזיזה: "מגיע לנו לקבל בראש"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 23:23

מאמן מכבי חיפה לקח אחריות אחרי התבוסה: "יכול להיות שטעיתי עם ההרכב". הפועל ירושלים חגגה, זיו אריה התגאה: "הגענו אמיצים מול מכבי חיפה, שבוע חלומי שלנו"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

אחרי הקרנבל שהיה במהלך ולאחר ההפסד לפריז סן ז'רמן, מכבי חיפה נחתה בצורה כואבת לקרקע עם הפסד בכורה בליגה, ועוד איזה הפסד - 3:0 מדהים מול הפועל ירושלים המפתיע. שבוע אחרי שחגגה ניצחון כמעט היסטורי בדרבי, הקבוצה המפתיעה של זיו אריה שלטה מהפתיחה מול האלופה הגאה ונהנתה מצמד של אופק ביטון, שגם בישל את השלישי לוויליאם טוגי. דין דוד צימק לקראת הסיום, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לקח אחריות על ההפסד. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר סיכם בסיום: "לא נחתנו מליגת האלופות, נשארנו שם לצערי. רצינו לצאת לפגרה בצורה מושלמת, עם 5 מ-5 בליגה, אבל פגשנו קבוצה טובה שהענישה אותנו. ציפיתי שתוך כדי המשחק השחקנים ירימו את עצמם, עלינו קצת יותר טוב למחצית השנייה, אבל אז ספגנו את השלישי והכול נגמר. יכול להיות שבדיעבד הייתה טעות לעלות עם אותו הרכב".

"אין מה לכעוס. זה נגמר, הפסדנו בצדק ונתכונן כמו שצריך למשחק הבא. כנראה לא הכנתי את הקבוצה בצורה מספיק טובה. רצינו לצאת בצורה שקטה ונקייה לפגרה, ניסינו לסחוט את השחקנים עד הסוף, אבל בסופו של דבר לא קל לנחות מהיי כזה גבוה והפסדנו. צריך לפרגן לחבר'ה על מה שעשו עד עכשיו, סחטנו את עצמנו עד לקצה. אם נחשוב שיש שחקן שיכול לחזק אותנו, נעשה את זה. לא תמיד יש משהו שאפשר להביא. עדיין יש סגל מספיק טוב".

דולב חזיזה: "משחק לא טוב שלנו, חסר אנרגיות וחסר יכולת של כולם. לא באנו טוב מהרגע הראשון. לפעמים צריך לקבל את המכה הזו כדי לדעת להרים את האנרגיות. אני בטוח שברק ייתן לנו בראש, כמו שמגיע לנו. אני לוקח אחריות על ההפסד הזה, כמו כל השחקנים. אני מאמין שאחרי הפגרה מול מכבי תל אביב ניראה אחרת. כולם רצו לנצח ולהיות הכי טובים שיש, אבל היינו חלשים כולם. לא נלחמנו כמו שאנחנו רגילים, כמו ההקרבה שנתנו בכל המשחקים הקודמים. אני מתנצל בפני הקהל שלנו שהגיע לכאן. יכול להיות שמכבי חיפה הייתה צריכה את הניעור הזה, להבין את ההבדל בין ליגת האלופות לליגה. בכל התקופה הזו קיבלנו רק מחמאות, צריך לדעת גם לקבל בראש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
שבוע חלומי. שחקני הפועל ירושלים חוגגים בטדי/ברני ארדוב

זיו אריה המאמן המאושר אמר בסיום: "אבו פאני חיפש בחדר ההלבשה את אחמד סלמן כדי לתת לו את החולצה, אז אם סלמן ביקש את החולצה הזו יש לנו לאן לשאוף. שבוע חלומי שלנו, אין ספק. אנחנו משחקים טוב, גם כשעשינו תיקו הרגשנו שיכולנו לנצח. מראש אמרנו שנהיה אמיצים גם מול מכבי חיפה, הגישה הייתה טובה. היו דקות שיכולנו לעשות יותר טוב, אבל זה בסדר".

"יש לנו דרבי בגביע הטוטו ביום חמישי וננסה להגיע שמחים לראש השנה. הטבלה לא רלוונטית בשלב הזה. אנחנו רוצים עוד שחקן או שניים כדי להיות עמוקים יותר. המטרות לא השתנו, אנחנו רוצים להעביר עונה טובה ולגדל שחקנים. לא רוצים להיות קרובים אפילו שנייה אחת למקום בו היינו בעונה שעברה".

על הוצאתו של גיא בדש, שכעס לאחר ששוב היה המוחלף הראשון, אמר המאמן: "מותר לבדש לכעוס עליי, הוא הרוויח את זה".

כוכב המשחק אופק ביטון: "לפני המשחק אמרתי שאכבוש צמד, הבטחתי גם לליאור זדה. כמו דמיון מודרך, זה עבד. שיחקנו את המשחק שלנו, זיו הכין אותנו טוב ועשינו את זה. אנחנו מודעים לטבלה, אבל נישאר צנועים".

אלמוג כהן פרגן למנצחת

אופק ביטון שחקן הפועל ירושלים על כתפי אווקה אשטה. ברני ארדוב
דמיון מודרך. אופק ביטון/ברני ארדוב

השופט אביעד שילוח הסביר את פסילת השער של דין דוד בתוספת הזמן: "הכדור הגיע משחקן הפועל ירושלים, אבל לא היה בשליטה שלו ולכן ב-VAR אותתו לי לפסול את השער, בהתאם לשינויים בחוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully