וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה פרגן לחטואל: "יש לו תקרה גבוהה, הוא עשה קפיצת מדרגה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 22:53

מאמן הפועל באר שבע החמיא לכובש שער הניצחון, שאמר: "שמח שזה קורה שבוע אחרי שבוע כמעט". סילבס הודה: "הגיע להם לנצח"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע חוזרת לנצח. אחרי שלושה הפסדי בית רצופים, הקבוצה של אליניב ברדה גברה הערב 0:1 על בני סכנין במשחק שבו היא היתה ראויה אף ליותר. רותם חטואל שנכנס בהפסקה הכריע עם שער ניצחון בדקה ה-77. גד עמוס רשם מספר הצלות וגם הקורה הצילה את בני סכנין מתבוסה.

* לך פוזנן, היריבה הבאה של הפועל באר שבע בשלב הבתים בקונפרנס ליג, ניצחה 0:1 בדרבי את ורטה משער של הפורטוגלי אפונסו סוזה בדקה ה-53. אלופת פולין מתאוששת אחרי פתיחת עונה איומה וניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, כשכעת היא במקום השביעי ובמרחק שש נקודות מלגיה ורשה המוליכה, לה משחק עודף.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
חזר לנצח. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר בסיום: "זה הלך קשה, אבל מבחינת יצירת מצבים ייצרנו כמויות של מצבים ממש קורצים להבקעה. אני מעודד מזה שלא ספגנו אחרי הרבה זמן. אם נמשיך ככה נדע גם לנצח. המעבר הזה מאירופה עם משחק כל 72 שעות הוא לא קל. השחקנים באו בגישה מצוינת. שחקנים באמת עייפים ואני נאלץ לעשות רוטציות. כולם משחקים אינטנסיביים. הניצחון הזה הוא סופר חשוב".

על רותם חטואל: "הוא התחיל את העונה בצורה טובה מאוד. יש לו תקרה הרבה יותר גבוהה. הוא יכול עוד להתקדם. הוא עשה קפיצת מדרגה גם במקצועיות שלו. בקבוצה כזו שהסגל כזה רחב, אין לאף אחד זמן לנוח".

רותם חטואל כובש שער הניצחון אמר: "שמח שזה קורה כמעט שבוע אחרי שבוע. צריך המשכיות, זה הדבר הכי חשוב. יש צוות של אליניב ומאור שמכינים אותנו לכל משחק. אם הם חושבים שאני טוב מהספסל, אז אני איתם. התחלנו לא טוב את הליגה, מפה רק המשכיות. האצטדיון הזה נותן לנו רק להרגיש טוב, למרות ההפסדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
האס של ברדה. חטואל/דני מרון

חיים סילבס: "כשאתה מרוויח מזה שהם לא מבקיעים את השער ואתה לא כובש אז אתה נענש. היתה להם עליונות במחצית השנייה ולצערי באר שבע ניצחה בצדק".

על המשחק האגרסיבי: "אין הוראה ללכת על הרגליים של השחקנים. השחקנים הגיעו בגישה שהם רוצים לנצח. לפעמים זה אגרסיבי מדי ולפעמים אגרסיבי מספיק".

על חיזוק אפשרי: "מועדון כמו שלנו בקצה של התקציב שלו. באופן עקרוני יש פה סגל מספיק טוב, היום זה הלך קצת פחות אבל אנחנו קבוצה שיודעת להשיג את המטרות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully