וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אולי נעשה שינוי בסגל", נימני: "מוריד את הכובע בפני השחקנים"

מאמן עירוני קרית שמונה לאחר תיקו נוסף: "זה לא מתקבל על הדעת, יש בעיה מנטלית". מאמן הפועל חדרה: "נחזור מהפגרה הזאת טובים ומחוזקים יותר"

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 1:1 אחרי מחצית שנייה רבת אירועים שפיצתה על חצי ראשון כמעט ללא הזדמנויות של שני הצדדים.

מאמן חדרה, אסף נמני, שמח על הנקודה שהקבוצה שלו הרוויחה: "יצאנו רק עם נקודה, ובליגה הזאת צריך לדעת לקחת את הנקודות. המטרה היא גם להראות כדורגל ולהשתפר, אבל לצערי הרב לא ניצלנו את המצבים שלנו. אני מוריד בפני השחקנים שלי את הכובע, ויצאנו עם נקודה - נקודה למחשבה. ליגת העל מפתיעה כל הזמן, אני למדתי שצריך לאסוף לאט לאט. אנחנו רק בתחילת העונה, נחזור מהפגרה הזאת יותר טובים ואולי גם יותר מחוזקים".

מנחם קורצקי לא היה מרוצה מעוד תוצאת תיקו של קרית שמונה: "חד משמעית יש בעיה מנטלית, זה לא מתקבל על הדעת, במיוחד הגולים שאנחנו מקבלים - מתנות שלא מתאימות לקבוצות ליגת העל. צריך לעשות שינוי, חד משמעית, את מה שיש לי להגיד אגיד לאיזי. אנחנו לא עומדים בציפיות ולא מספקים את הסחורה, 6 נקודות מ-15 זה לא מספיק. הובלנו 0:1 וצריך לדעת לסיים את זה. שיתוף הפעולה שלי עם איזי הוא טוב, חוץ מזה שאני לא מספק את התוצאות, אולי נעשה שינוי בסגל".

מאמן הפועל חדרה אסף נימני. קובי אליהו
מסתפק בנקודה. אסף נימני/קובי אליהו

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

במחזור השישי, אחרי פגרת הנבחרות, קרית שמונה תארח את הפועל חיפה. הפועל חדרה תתארח אצל מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully