וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני: הפועל תל אביב וקרית אתא יוציאו לדרך את גביע ווינר 2022

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 15:03

האדומים, בעלי השאיפות הגדולות, יארחו את העולה החדשה (20:00) בשמינית גמר המפעל. הפועל תרשום חמישה זרים למשחק, ג'יימס יאנג הפצוע ייעדר, כמו גם אמין סטיבנס בשורות קרית אתא

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9/ספורט1

שלושה חודשים אחרי שהסתיימה באופן רשמי עונת 2021/22 עם זכייתה של הפועל חולון באליפות המדינה, תחל מחר (שני, 20:00) עונת 2022/23 עם פתיחת משחקי שמינית גמר גביע ווינר במשחק בו תארח הפועל תל אביב את העולה החדשה עירוני קרית אתא בהיכל שלמה.

ג'יי. פי טוקוטו, בר טימור, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
פותחים עונה/אודי ציטיאט

האדומים, שישחקו העונה ביורוקאפ, שואפים להגיע להישג משמעותי העונה, ובנו סגל חזק ועמוק. בעוד במשחקי הליגה הם קיבלו החלטה לרשום רק ארבעה זרים בכל משחק, בגביע ווינר יוכלו לרשום חמישה מבלי לשלם קנס, בעוד רק ארבעה יעלו על הפרקט בכל זמן. מי שלא יירשם מתוך ששת הזרים של הפועל הוא ג'יימס יאנג, שנפצע במהלך טורניר אמסלם באילת בשבוע שעבר, ויעבור בדיקות מקיפות על מנת לבדוק את חומרת פציעתו. תומר גינת, שטרם שיחק עם הקבוצה במשחקי ההכנה שלה העונה, יערוך את הבכורה הרשמית שלו.

קרית אתא, שהפתיעה רבים בעונה שעברה כשעלתה לליגת העל, תנסה להיות הסוס השחור העונה בליגה ולהפתיע שוב. הקבוצה בנתה על הרבה שחקנים שעלו איתה מהליגה השנייה, וצירפה שישה שחקני חיזוק בלבד - שלושה זרים, שני ישראלים בכירים ועוד מתאזרח. דיאנטה גארט, שאבון לואיס, יותם חנוכי וכרם משעור, ינסו לתת לקבוצה מהניסיון שלהם לצד הישראלים שממשיכים - עידו דוידי, שלו לוגשי, עמית ראבון ויריב עבירם והזר אמין סטיבנס שיחמיץ את המשחק הראשון בגביע ווינר בשל שבר באצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully