וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה בגרמניה: מרקו רויס יהיה כשיר למונדיאל בקטאר

קפטן בורוסיה דורטמונד נפצע בדרבי נגד שאלקה והיה חשש שייעדר תקופה ממושכת, אך צפוי לשוב תוך 3-4 שבועות ויקווה לקבל זימון לגביע העולם

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שאלקה 0:1, מרקו רויס נפצע/ספורט1

מרקו רויס החמיץ את מונדיאל 2014 בו זכתה גרמניה בגלל קרע בצולבת, לאחר מכן פספס את יורו 2016 בגלל פציעה באגן ואפילו את הזכייה של המנשאפט בגביע הקונפדרציות ב-2017 הוא החמיץ. ליורו 2020 כלל לא זומן, אבל דווקא עתה, בגיל 33, הוא חוזר לעצמו ורבים העריכו כי ייכלל בסגל הסופי של האנזי פליק לגביע העולם בקטאר בחודשים נובמבר-דצמבר.

התכניות האלה כמעט השתבשו לרויס פעם נוספת אתמול (שבת) בדרבי בו ניצחה בורוסיה דורטמונד 0:1 את שאלקה, כי עוד במחצית הראשונה הוא נפגע בקרסול ונאלץ לפנות את מקומו על כר הדשא כשהוא מפונה באלונקה. לא רק בדורטמונד חששו לבריאותו של רויס בעקבות הפגיעה וכבר נראה היה שהוא יחמיץ טורניר גדול נוסף, אלא שלאחר סדרת בדיקות שעבר, התקבל אישור לכך שהוא צפוי להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות ולא מעבר.

מרקו רויס, קשר בורוסיה דורטמונד. SASCHA SCHUERMANN, GettyImages
ישוב תוך חודש. רויס/GettyImages, SASCHA SCHUERMANN

המשמעות היא שרויס אמור לשוב לכר הדשא כחודש לפני פתיחת המונדיאל ויוכל לעמוד לרשות המנשאפט בקטאר, אם המאמן האנזי פליק ייבחר לזמנו. מי שאישר כי פציעתו של רויס אינה חמורה הוא סבסטיאן קל, מנהלה המקצועי של בורוסיה דורטמונד.

רויס כבש העונה שלושה שערים ובישל ארבעה בכל המסגרות. הופעתו האחרונה בנבחרת הייתה בנובמבר 2021, אז כבש ובישל שלושה שערים בניצחון 0:9 על ליכטנשטיין - בשנה האחרונה הוא נעדר ממשחקי המנשאפט עקב מחלה, מנוחה ופציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully