וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מדליית כסף לשחר שגיב

הישג מרשים לטריאתלט הישראלי במאליבו, ארה"ב בתחרות הטריאתלון המיוחדת במסגרת ה-SUPER LEAGUE. מקום שישי לניתאי חסון ונועה לסרי באליפות אירופה בשייט, שש מדליות לישראל בסמבו ספורטיבי בסרביה

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

הישג מרשים מאד לטריאתלט האולימפי של ישראל שחר שגיב (יחגוג 28 בעוד כחודש), הלילה (בין שבת לראשון) במאליבו, ארה"ב בתחרות הטריאתלון המיוחדת במסגרת ה-SUPER LEAGUE, בה זכה במדליית הכסף. התחרות הלילה התקיימה בשיטת הסינון: שלושה סיבובים של שחייה (300 מטרים), אופניים (4 ק"מ) וריצה ( 1.6 ק"מ) עם מנוחה בת ארבע דקות בין הסיבובים, כאשר בסיום כל סיבוב נשרו שלושת האחרונים בו.

שגיב, חניכו של ליאור כהן, המתחרה במדי קבוצת ה- ה-CHEETAHS, הרגיש מצויין במהלך כל התחרות ושלט בקצב מקדימה במשך כל התחרות. הוא סיים את הסיבוב הראשון והשני במקום השני ובתחרות כולה במקום השני ובמדליית הכסף היוקרתית. במדליית הזהב זכה הניו זילנדי איידן ווילד, מדליסט הארד, טוקיו 2020 ובמדליית הארד זכה ואשקו וילאצ'ה מפורטוגל. אחרי התחרות הלילה עלתה קבוצתו למקום החמישי בדירוג הקבוצתי הכללי.

לאחר התחרות אמר שחר שגיב: "אני מאושר. היום הבאתי את כל היכולות שלי לידי ביטוי. כל מה שעבדתי בשנה האחרונה התחבר לי מצויין ואני שמח שהצלחתי לעשות זו בתחרות כל כך יוקרתית".
שגיב, יחזור בעוד יומיים לישראל ובעוד כשבועיים יצא לתחרות הרביעית במסגרת הליגה הזו שתתקיים בטולוז,צרפת

ניתאי חסון ונועה לסרי. Nikos Alveromytis, האתר הרשמי של פרשיות 470,
ניתאי חסון ונועה לסרי/Nikos Alveromytis, האתר הרשמי של פרשיות 470

ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו את אליפות אירופה במפרשיות 470 במקום השישי, לאחר שזכו במקום השני בשיוט המדליות. אליפות אירופה הייתה צמודה מאוד השנה, כאשר כמה צוותים מתחרים על מדליית הארד.

הרוח בטורקיה היכתה קשות בעשר סירות ה 470 שיצאו היום בצהריים לשיוט המסכם של אליפות אירופה. הרוחות נשבו בעוצמה מהיבשה לכיוון הים, תוך שהן משנות כיוון באופן בלתי צפוי ומשאירות את הצוותים דרוכים לאורך כל המרוץ הצמוד.

ניתאי חסון ונועה לסרי, שנכנסו לשיוט המדליות מהמקום השמיני ידעו שהסיכוי לסיים על הפודיום תיאורטי בלבד, ובחרו בשיוט אגרסיבי על מנת לשפר את מיקומם בדירוג הסופי. זינוק מצויין שלהם הביא אותם לראש הדבוקה, שניים רק לצוות הצרפתי. סיום השיוט היה צמוד מאוד, כאשר שניות בודדות מפרידות בין הסירות שעברו את קו הסיום. המקום השני בשיוט המדליות הביא את חסון ולסרי ל 72 נקודות שליליות, נקודה בלבד יותר מהמקום החמישי ושלוש נקודות מהמקום הרביעי.

"התנאים היום היו מדהימים וכמו תמיד המטרה שלנו הייתה לתת את הכל על מנת לשפר מיקום ולקוות לטעויות של המתחרים", סיפר ניתאי חסון, ונועה לסרי השלימה אותו "בסופו של דבר הפלגנו מצויין, סיימנו לא רחוק מהפודיום ואנחנו מרוצים מאוד מהתפקוד שלנו בתחרות".

הצוות של חסון ולסרי הוא צוות ישראלי חדש יחסית, לאחר שהחלו להפליג ביחד רק במרץ האחרון. לסרי, שפרשה מפעילות תחרותית בשנה שעברה, שבה לבקשתו של חסון, על מנת למלא את מקומה של שותפתו סער תמיר, שנפצעה.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "זו תחרות המטרה הראשונה שלנו השנה ובקמפיין הזה בכלל. ניתאי ונועה עשו עבודה מצויינת, על אף התנאים הלא אופטימליים השנה. אנחנו חזק במשחק כתוצאה מהעבודה הנהדרת של גידי קליגר עם הנבחרת ואנחנו בהחלט מצפים לשפר את התוצאה הזו באליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בישראל".

הצוות השני בתחרות, גיל כהן ונועם חומרי, שגם סבל מפציעה של כהן וחזרה שלה לפעילות לפני מספר חודשים בלבד, סיים את התחרות במקום ה 19. הצוותים הישראלים ישובו לישראל השבוע על מנת להתכונן לאליפות העולם שתתקיים בישראל בחודש הבא (23-28/10/2022 בשדות ים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פבל מוסין וטריאל אבסוב. יחצ,
פבל מוסין וטריאל אבסוב/יחצ

טריאל אבסוב (26, עוצמה סמוראידו ראשל"צ) המתחרה בקומבט סמבו במשקל כבד (עד 98 ק"ג) מקצוע הכולל אגרופים ובעיטות, זכה היום במדליית הכסף באליפות אירופה בסמבו המתקיימת בסרביה בהשתתפות כ-400 ספורטאים מ-25 מדינות.

אבסוב, חניכו של פבל מוסין, זכה במדליית ארד באליפות העולם 2021 במשקל כבד והשנה החליף משקל ומתחרה במשקל קל יותר. הוא ניצח בקרב הראשון שלו יריב מארמניה, אלוף העולם 2021, בקרב השני ניצח יריב מבולגריה ובגמר נוצח בידי יריב מקומי מסרביה.

בחמש המדליות הקודמות זכו (בימים ששי וחמישי) אליזבט קובליוב שזכתה בשתי מדליות: כסף בנוער וארד עד גיל 21, נהורה שבתאי זכתה במדליית כסף לנוער, טלי סמואלסון זכתה במדליית ארד עד גיל 21 וינאי קדוש זכה במדליית ארד לנוער.

העולה החדש, היהודי יוסף סימין (98 ק"ג) גם הוא ממועדון עוצמה סמוראידו ראשל"צ, שעלה לישראל לפני כחודש סיים במקום החמישי עם מאזן של ניצחון ושני הפסדים.

היום יסתיימו תחרויות אליפות אירופה לבוגרים עם הופעתם של טלי סמואלסון (65 ק"ג), מתן איגליצקי (71 ק"ג) וארצ'י וולפמן (98 ק"ג).

אור כתב ואלכסנדר אלכסיינקו. ג'ניה ברגר,
אור כתב ואלכסנדר אלכסיינקו/ג'ניה ברגר

כבר ביום הראשון של תחרויות הגראנד פרי שהחלו בסוף השבוע במרוקו, זכה הספורטאי הפראלימפי אלכסנדר אלכסיינקו מבית הלוחם חיפה במדליית זהב בזריקת דיסקוס לאחר שזרק למרחק 28.11 מטר, וקבע גם שיא ישראלי חדש.

סימונה גורן, מבית הלוחם תל אביב נאלצה להתמודד מול עצמה בריצת ה-1,500 מטרים, לאחר שהמתמודדות שנרשמו לתחרות לא הגיעו אליה מסיבה לא ידועה, ולמרות שהתחרתה מול עצמה הצליחה לקבוע שיא ישראלי חדש עם התוצאה: 5:36.11 דקות.

סימונה: "אמנם לא הייתה תחרות חיצונית נגד יריבות, אבל בהחלט היה קרב פנימי בתחרות שלי מול עצמי. סיימתי בתחושה מעורבת, שיפרתי בחמש שניות את השיא האישי, אבל עדין היו חסרות לי כמה שניות לתוצאה שקיוויתי להשיג. כל מה שרציתי זה לחזור למסלול ולעשות זאת שוב, רק קצת יותר מהר."

יאיר ניזר, מבית הלוחם חיפה שבר שיא אישי בזריקת כידון, כשקבע: 18.89 מ' וסיים את התחרות במקום ה-8. אבישי אלמקייס זרק דיסקוס למרחק 29.37 מטר והגיע למקום החמישי. כל אחד מארבעת הספורטאים מסווג בדרגת נכות שונה, בהתאם לסוג ולרמה של המגבלה.

המאמן שמלווה את המשלחת הוא אור כתב, ראשת המשלחת הינה גניה ברגר.

שעון סמסונג/יחצ

חברת סמסונג יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם קבוצת "הולמס פלייס", המונה את מועדוני הולמס פלייס, אייקון וגו אקטיב, הכולל מיתוג מיוחד במועדוני הרשת תחת הכותרת 5 Galaxy Watch - הבחירה של מאמני Holmes Place. במסגרת המהלך ימותגו סניפי חדרי הכושר והמתאמנים יקבלו הנחה לרכישת שעון חדש.

בזמן שהקיץ עוד כאן והחגים מתקרבים, אלפי מתאמנים פוקדים את חדרי הכושר כאשר במקביל, בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה ברכישת שעוני כושר חכמים אשר משפרים את אורח החיים הבריאותי, מסייעים למתאמנים לתכנן שגרת אימונים סדירה ומנטרים אחר מדדים כמו, דופק, אק"ג, שינה, ולחץ דם. שיתוף הפעולה החדש מעודד שימוש בסדרת שעוני הכושר החכמים Galaxy watch 5 לשיפור אימוני הכושר השגרתיים ומאפשר קבלת הנחה לרכישת שעון לפרק זמן מוגבל.

חדרי הכושר ימותגו ויעלה קמפיין דיגיטל מיוחד, הכולל הפקת וידאו בכיכוב עשרה מאמנים מובילים ברשת, אשר תופיע בכל מסכי הטלוויזיה במועדוני הולמס פלייס, אייקון וגו אקטיב. מעבר לכך, יוצבו סטנדים ייעודים של דגמי השעונים החדשים של סמסונג בדלפקי הקבלה של מועדוני הכושר לטובת התנסות וקבלת מידע.

בביקור המתאמנים בסניפי הרשת, המעוניינים לקנות שעון חדש יזכו בהטבה ייחודית של 15% הנחה על סדרת Galaxy Watch5. בין מועדוני הכושר שייקחו חלק במהלך: גו אקטיב קריית אונו, הולמס פלייס ויצמן, הולמס פלייס כפר סבא, הולמס פלייס פתח תקוה, הולמס פלייס גרנד קניון חיפה, הולמס פלייס נתניה.

סדרת השעונים של סמסונג כוללת תוכניות אימון ייעודיות למתאמנים בדרגות קושי שונות באפליקציית "samsung health" זאת לצד תמיכה ב־NFC, וויי־פיי ובלוטות'. בנוסף, הוא כולל חיישן BioActive המספק מדדי דופק, רמת חמצן בדם ורמת סטרס, וזאת בנוסף למעקב אחר מדדי דופק, אק"ג, שינה, וכמובן לחץ דם, השעונים גם כוללים תו תקן מיוחד המגן מפני מים ואבק.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "אנחנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם קבוצת הולמס פלייס לקהל הרחב. במשך השנים חברת סמסונג משפרת ומשכללת את טכנולוגיות הבריאות במכשיריה ורק לאחרונה השיקה את סדרת השעונים החכמים 5 Galaxy Watch הכוללים מעקב וניטור אחר מדדי בריאות שונים, ניטור ותיעוד פעילויות ספורט ולראשונה גם גרסה מוקשחת ועמידה במיוחד המותאמת לספורטאים מתקדמים. נמשיך לקדם אורח חיים בריא כערך מוביל במכשירינו".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully