וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקו עשוי לעזוב את מכבי נתניה בינואר, אשכנזי ושדה בחלון הזה

18.9.2022 / 10:24

הבצורת נמשכה גם ב-0:0 בחיפה, במועדון בוחנים שינויים בימים שנותרו לסגירת החלון. אכזבה מהגרמני שיוחלף אם לא יראה שיפור

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אמש (שבת) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשסיימה ב-0:0 מאכזב אצל הפועל חיפה. גם השינויים שערך המאמן בני לם בהרכב לא עזרו לקבוצה שלו למצוא את הרשת, והבצורת נמשכת כבר שלושה מחזורים. בנתניה ינסו לנצל את 10 הימים שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות כדי לעשות שינויים, כאשר שחקנים כמו יובל אשכנזי ויובל שדה לא מוצאים את מקומם ועשויים לעזוב.

מי שנשאר על הספסל ולא שותף אמש הוא אריך ברקו, שמאוד רחוק מלעמוד בציפיות ונראה כמי שמעמדו התערער משמעותית. במועדון מנסים לגלות סבלנות כלפי הקשר, אולם לא מן הנמנע שאם לא יפגין שיפור משמעותי ביכולתו, הוא יוחלף בזר אחר בחלון ההעברות של ינואר.

והיה גם שחקן אחד שבכל זאת סחט מחמאות: פטריק טוומאסי. הגנאי, שחזר לשחק אחרי שהחלים מפציעה בכף הרגל ועלה בדקה ה-69, הגיע לכמה מצבי הבקעה טובים. "טוומאסי היה חסר לנו, איתו נהיה קבוצה טובה יותר", אמרו במכבי נתניה לאחר המשחק. "פטריק הוא שחקן שמשנה את כל צורת המשחק שלנו ואיתו גם האחרים יהיו טובים יותר".

פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה מחמיץ מול אוהד לויטה שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
היה חסר למכבי נתניה. פטריק טוומאסי/ברני ארדוב

בתוך כך, הקשר אביב אברהם אובחן עם נקע ברגלו לאחר שנפצע במחצית הראשונה נגד הפועל חיפה, כך שהוא צפוי להיעדר מאימוני הקבוצה בשבוע הקרוב. רק בשבוע שעבר התאושש אברהם חסר המזל מפציעה במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully