וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מבקש להפסיק את שריקות הבוז נגד מתן חוזז"

18.9.2022 / 9:10

הקשר עלה מהספסל ב-0:4 על בית"ר ירושלים ואוהדי מכבי תל אביב שוב הביעו את עמדתם בנושא, המאמן יצא להגנתו: "אני שמח שהוא חלק מהקבוצה"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

ולאדן איביץ' יצא אמש (שבת) מבלומפילד מרוצה מהרבה פרמטרים במשחק של מכבי תל אביב, שהביסה 0:4 את בית"ר ירושלים. על דבר אחד הוא לא הסכים, שריקות הבוז למתן חוזז.

אין סיבה אישית בגללה חוזז סופג באחרונה בוז מהקהל של מכבי תל אביב. מדובר בבחור מאוד חיובי שלא עשה דבר רע שפגע ברגשות חלק מאוהדי מכבי תל אביב. שריקות הבוז הצורמות שליוו את הכניסה שלו כמחליף בחלק האחרון של המשחק, נבעו מסוג של מחאה כלפי הקבוצה על כך שהיא ממשיכה להחתים שחקנים שבעיני חלק מהאוהדים לא מספיק טובים לשחק במכבי תל אביב. חוזז הוא קורבן בסיפור הזה.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', אופיר דוידזאדה, מתן חוזז. אריאל שלום
זוכה לגיבוי מוחלט מאיביץ'. חוזז עם שחקני מכבי ת"א/אריאל שלום

את סיום מסיבת העיתונאים שלו אחרי המשחק, איביץ' הקדיש לחוזז כשענה לשאלה שהתייחסה אל שחקן הכנף שלו, זה שמקבל ממנו לא מעט דקות. "מתן חוזז לא ראוי לשריקות האלה. זה לא מגיע לו. הוא שחקן שלנו, שחקן שעובד מאוד קשה וכשהוא נכנס הערב הוא עשה עבודה טובה והרים כמה כדורים מצויינים".

איביץ' המשיך: "אני מבקש מהאוהדים שלנו להפסיק עם זה. זה לא טוב וזה לא יפה. אנחנו כאן כדי לתמוך בשחקנים והאוהדים כאן כדי לסייע לשחקנים. מתן הוא בחור רציני. אני לא יודע מה היה כאן בשנתיים האחרונות כשלא הייתי, אבל אני יודע מי זה מתן חוזז ומה האישיות שלו. כדורגל משחקים ברגליים, אבל קודם הראש עובד. אם האוהדים מצפים מהשחקנים להביא להם ניצחונות, הם צריכים לזכור שהאוהדים צריכים את התמיכה שלהם מההתחלה ועד הסיום. אני מאוד מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה שמתן זוכה לשריקות בוז כאלה. מתן הוא שחקן מכבי תל אביב ואני שמח שהוא חלק מהקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

במחזור הבא תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה, במשחק המרכזי שיתקיים ב-1 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully