וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גררו זעם, בבית"ר מתוסכלים: "זה שהקהל העדיף פירוק אומר הכל"

18.9.2022 / 6:48

הירושלמים הובסו 4:0 על ידי מכבי תל אביב, אך היכולת והאופי של השחקנים מדאיגים אותם יותר. הפנמי ניסה לחלק הוראות במחצית, הוחלף וזעם: "אף אחד כאן לא עושה לי טובה"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

את חוסר המודעות של שחקנים בבית"ר ירושלים אפשר היה להבין במחצית התבוסה מול מכבי תל אביב (4:0), כאשר אדוארדו גררו, אולי השחקן החלש בקבוצה במחצית הזאת וזה שעזב את אוסקר גלוך בשער השני, יורד עצבני, הולך ללוח ומנסה להסביר לשחקנים למה הם לא עומדים נכון ולאן למסור לו את הכדורים. הצוות המקצועי שראה זאת ישר הודיע לגררו שהוא בחוץ וירדן שועה נכנס במקומו, כשגררו העצבני המשיך בעצביו , דפק על הקיר ואמר לשחקנים כי "אף אחד לא עושה לי טובה שאני כאן".

זאת אולי הבעיה הכי גדולה של יוסי אבוקסיס ובית"ר ירושלים, יותר מדי שחקנים שחלקם אולי מוכשרים על הנייר, אך לא מרוכזים, לא עומדים בלחץ ולא מביאים שום אופי למגרש, הבסיס להשגת נקודות כשאתה נחות. איך אמרו בבית"ר אתמול? "זה שאוהדים אומרים שהיה עדיף פירוק בקיץ ולא מה שהם רואים, זה אומר הכל. כל שחקן ושחקן כאן צריך לקחת את עצמו בידיים, התוצאות הן לא הבעיה, זה יכול להתיישר, הגישה היא רעה מאוד".

שחקן בית"ר ירושלים אדוארדו גררו. אריאל שלום
"אף אחד לא עושה לי טובה שאני כאן". גררו הוחלף וזעם/אריאל שלום

בית"ר ירושלים הפסידה אתמול למכבי תל אביב 4:0, לפניה ריינה ספגה חמישייה מהצהובים וחדרה שישייה. זאת הליגה של בית"ר ירושלים, היא תתמודד למטה עם נס ציונה, חדרה, ריינה ואולי תצוץ עוד קבוצה. בחמישה מחזורים היא כבר הספיקה לשחק נגד מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי נתניה, כך שרוב המשחקים מעתה והלאה יהיו מול קבוצות מהליגה שלה, אך עדיין, היא תהיה חייבת להתחזק בלפחות עוד שני שחקנים כדי להתמודד כראוי בליגה שלה.

באילו תפקידים יגיע חיזוק? נכון ללפני המשחק, יש אישור לצירוף שחקן אחד לבית"ר בשכר של כ-150 אלף דולר נטו, ההתלבטות הייתה בין חלוץ זר לשוער, וביום יומיים יקבלו במועדון החלטה סופית, כאשר הפציעה של אוראל דגני, שעלולה להשביתו לחודשיים לפחות, עשויה לגרום לכך שיצורף בלם. במקרה כזה, שמו של עידן נחמיאס עשוי לעלות על הפרק.

אופיר קריאף חש רע בימים שלפני המשחק והיה אמור להיגרע בכלל מהסגל, אך בסופו של דבר נכלל ב-20 וכידוע לא שיחק. במחזור הבא נגד בני ריינה לא יזכה אבוקסיס לראות גם את טראזייה תומא, שמחלים מפציעה בשריר הארבע ראשי וינוח עוד שבוע. דגני, שירד בוכה על אלונה, יעבור בדיקה אך ההערכה היא כי מדובר בקרע שיגרום לו להיעדר לפחות חודשיים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. אריאל שלום
צרות בצרורות. דגני, אתמול נגד מכבי תל אביב/אריאל שלום

לפני המשחק הדליקו אוהדי בית"ר ירושלים מספר אבוקות וממשטרת ישראל נמסר כי ארבעה צעירים (מהם אחד קטין) נעצרו לאחר שנתפסו ברשותם אמצעי תקיפה ואבוקות. אוהד שנתפס עם אבוקה בתחתונים הורחק ל-90 ימים מהמגרשים וכך גם אוהד שנתפס עם אבוקה ברכב ובחיפוש נמצאו גם סמים. אוהד ששרף דגל של מכבי תל אביב הורחק ל-45 ימים על ידי בית המשפט ואוהד שנתפסו ברכבו אלות ונחשד בהפרעה לשוטר, הורחק ל-90 ימים.

במחזור הבא תארח בית"ר את בני ריינה (3 באוקטובר), ולאחר מכן תשחק בחוץ מול הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully