וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדס: "אף אחד לא האמין שנעלה בכלל לשמינית הגמר"

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 8:03

אופוריה בנבחרת ספרד אחרי ההעפלה לגמר היורובאסקט, הכוכב הוותיק הסביר את הסוד: "אנחנו כמו משפחה". אלברטו דיאס: "לנבחרת הזו יש DNA מיוחד, אנחנו תחרותיים עד הסוף". וגם: הנתון המדהים של הכדורסל הספרדי

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

חובב ממוצע כדורסל שהיה נתקל בסגל של נבחרת ספרד, לא היה מזהה יותר מדי שחקנים. חוץ מהאחים הרננגומס ולורנזו בראון המוחתם הטרי של מכבי תל אביב, הספרדים שלחו סגל משני לחלוטין ליורובאסקט הכוכבים הוותיקים סרחיו יוי, סרחיו רודריגס ורבים אחרים. אלא שאמש (שישי) האימפריה הספרדית עלתה לגמר אליפות אירופה אחרי 91:96 גדול על גרמניה המארחת בדרך למפגש עם צרפת החזקה בגמר. הספרדים הפתיעו את כולם בטורניר הזה בעיקר בזכות שלושה שחקנים: האחים הרננגומס בצבע וכמובן בזכות לורנזו בראון, הרכז החדש של מכבי תל אביב ששימש כמתאזרח של הספרדים וסיפק 29 נקודות בחצי הגמר, כשהוא מנווט את הספינה הספרדית עם ממוצעים של 15.4 נקודות ו-7.1 אסיסטים למשחק. עד כמה הדומיננטיות של ספרד גדולה? ובכן, נבחרות הגברים והנשים של ספרד בכדורסל העפילו השנה לגמר בכל האליפויות שבהן הם שיחקו כולל אליפות אירופה עד גיל 17, 18 ו-20.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. TOBIAS SCHWARZ/AFP, GettyImages
מניות רבות בהישג. לורנזו בראון/GettyImages, TOBIAS SCHWARZ/AFP

"החולצה הזו, זו משפחה", אמר לאחר המשחק רודי פרננדס הוותיק, מי שהיו לו מניות רבות בעיקר בניצחון ברבע הגמר מול פינלנד, "קשה לי לתאר איך אני מרגיש עכשיו עם הנבחרת הזו. אני כל כך גאה לשחק בטורניר הזה עם המשפחה הזו. שיחקנו טוב הגנתית בדקות האחרונות והוצאנו אותם מאזור הנוחות שלהם. הבטחנו כבר מדליה. אני זוכר שאף אחד לא האמין שנגיע בכלל לשמינית הגמר. אבל אנחנו נהנים מהמשחק שלנו. צרפת נבחרת נהדרת, ונהנה מולם בעוד גמר".

אלברטו דיאס, רכזה של מלאגה שקלע 10 נקודות והיה פקטור מרכזי בניצחון על הגרמנים, אמר לאחר המשחק: "לא יכולנו להרשות לעצמנו לספוג כל כך הרבה נקודות. שינינו את המשחק שלנו במחצית השנייה ושמרנו יותר טוב".

על כך שאף אחד לא האמין שספרד הזו תגיע לגמר: "זה נכון שעם האגדות שהיו לנו בעבר ולא שיחקו הפעם, היו ספקות לגבינו. על עד כמה נוכל להיות תחרותיים ועל היכולת שלנו להגיע רחוק בטורניר. אבל אני חושב שלנבחרת ספרד יש DNA ייחודי, אנחנו תחרותיים עד הסוף, לא משנה מה התוצאה. אנחנו לא מייצגים רק את ספרד, אלא גם את כל השחקנים שהגנו על החולצה הזו בעבר. לשחק בגמר זה מדהים, סנסציה ייחודית. זה חלום לכל ספורטאי. אנחנו מאושרים, אבל יש עוד משחק אחד שאנחנו רוצים לנצח בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully