וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכיכב ביורובאסקט: דניס שרודר חתם לעונה אחת בלייקרס

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 9:08

כמה שעות אחרי שקלע 30 נקודות בחצי הגמר מול ספרד, כוכב נבחרת גרמניה השלים קאמבק לקבוצה של לברון ג'יימס. ירוויח 2.64 מיליון דולר בלבד. ווסטברוק יידחק לספסל?

מספר שעות בלבד אחרי שקלע 30 נקודות בחצי גמר היורובאסקט במדי נבחרת גרמניה נגד נבחרת ספרד, דניס שרודר השלים הלילה קאמבק וחתם באמצעות סוכנו בלוס אנג'לס לייקרס. שרודר, שרשם ממוצעים מרשימים מאוד של 21.6 נקודות ו-7.3 אסיסטים עבור נבחרת גרמניה, חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה של לברון ג'יימס וירוויח סכום צנוע של 2.64 מיליון דולר בלבד לעונה. שרודר חותם על החוזה המינימאלי הזה רק שנה אחרי שקיבל הצעה גבוהה בהרבה מהלייקרס לחוזה ארוך טווח לארבע שנים תמורת 84 מיליון דולר.

שרודר שיחק 64 משחקים בעונה החולפת עבור בוסטון ויוסטון ורשם ממוצעים של 13.5 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים. לשרודר יש קריירה ארוכה ב-NBA והוא הספיק לשחק גם באוקלהומה סיטי ואטלנטה. בעונת 2020/21 הוא שיחק בלייקרס, בשורותיה הוא בלט עם ממוצעים של 15.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק. כעת הוא חוזר לשתף פעולה עם לברון ג'יימס, אך השאלה הגדולה היא האם הוא יפתח בחמישייה על חשבון ראסל ווסטברוק הוא שהוא יהיה המחליף שלו.

שחקן נבחרת גרמניה דניס שרודר. רויטרס
חוזר ללייקרס אחרי יורובאסקט מצוין שלו. דניס שרודר/רויטרס

"אנחנו ממש שמחים לקבל בחזרה את דניס שרודר", אמר רוב פלינקה סגן נשיא הקבוצה, "הוא משקף מנטליות אחרת וקשיחות והוא מאוד תחרותי. הוא יוסיף לנו עומק ונוכחות הגנתית בעמדת הגארד. הוא גם סקורר מוכח ופליימייקר. אנחנו מאוד נרגשים שהוא חוזר אחרי ההצלחה שלו בנבחרת גרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully