וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה "מתרגשת" מהמפגש עם קורצקי, עדי בסגל קרית שמונה

"תמיד כיף לפגוש את מנחם, אבל נדע לשים את זה בצד", אמר אסף נימני לקראת המפגש (א', 19:00). פערים כספיים מונעים את צירוף סטויאנוב לחדרה, קורצקי מתלבט בין הופמייסטר לשרצקי

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

הפועל חדרה

אחרי שלושה משחקים ללא הפסד, הפועל חדרה תארח מחר (ראשון, 19:00) את עירוני קרית שמונה והאקס מנחם קורצקי, במטרה לצבור נקודות נוספות ולהתרחק מהתחתית. במועדון דובר לאחרונה על צירוף שחקן נוסף לסגל, אולם הבעיות הכלכליות עוצרות בשלב זה את הרצון של הצוות המקצועי להתחזק. שמו של הקשר יוני סטויאנוב מהפועל באר שבע הוזכר, אבל בשלב זה יש פערים כספיים שמונעים את צירופו.

המאמן אסף נימני צפוי לתת קרדיט למרבית השחקנים שפתחו נגד הפועל חיפה. דיא לבאבידי עשוי לשוב לעמדת המגן הימני, כאשר מוחמד חטיב, ניב גוטליב וסער פדידה ישתפו פעולה בחלק הקדמי. "תמיד כיף לפגוש את מנחם (קורצקי, ר"ב)", אמר המאמן. "זה מרגש, זה נחמד, אבל אנחנו תמיד יודעים לשים את הדברים בצד ברגע שהמשחק ייצא לדרך, והמטרה שלנו היא לצאת עם ידנו על העליונה. הקבוצה עוברת שינויים ומתקדמת. אני עדיין לא מרוצה ממה שאני רואה, אבל אני כן רואה שהשחקנים עושים כל מאמץ כדי לדחוף את הקבוצה קדימה. ככל שנשחק יותר, הקבוצה תלך ותתגבש ותיראה יותר טוב. אני מאמין שנהיה טובים ממשחק למשחק והמטרה מחר היא להגיע כמה שיותר טוב מול קרית שמונה ולדעת להגיב נכון למשחק הזה".

נימני התייחס לכך שהקבוצה צוברת נקודות, אך לא נראית טוב על המגרש והוסיף: "בשלב הזה, צבירת הנקודות היא הדבר הכי חשוב לקבוצה כמו הפועל חדרה. המטרה שלנו היא להיראות טוב יותר ככל שהעונה תתקדם, אבל אסור שזה יפגע ביכולת שלנו לצבור נקודות, כי עבורנו כל נקודה היא כמו אוויר לנשימה. יהיה מצוין אם נחבר את היכולת לצבור נקודות יחד עם הצגת כדורגל וצבירת ביטחון תוך כדי תנועה, ואין לי ספק שזה יקרה, אבל נצטרך הרבה סבלנות ואורך רוח".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, פיליפ איפולה, קלמן שטורם, מנשה זלקה, ניב גוטליב, סער פדידה, סמי בוראר, מוחמד חטיב.

סער פדידה שחקן הפועל חדרה חוגג שער. מאור אלקסלסי
ממשיך לקבל קרדיט. סער פדידה/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה

אחרי התיקו המאכזב מול בני ריינה, עירוני קרית שמונה תנסה להתאושש מול הפועל חדרה. תמיר עדי שחתם בקבוצה יהיה בסגל וצפוי לקבל דקות ראשונות, אך יתחיל את המשחק על הספסל. מנחם קורצקי, לו יהיה זה מפגש פיקנטי עם קבוצתו הקודמת, מתלבט בין אריאל שרצקי ליואב הופמייסטר במרכז הקישור.

הבלם איתי בן שבת דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו עובדים קשה מאוד כל השבוע, ראינו מה לא עבד טוב ונתקן, את מה שטוב נשמר ובעזרת השם נחזור עם הניצחון".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, מוחמד שכר, ג'וזף אמבונג, איתמר שבירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתי בן שבת שחקן עירוני קרית שמונה בחימום. דני מרון
"נתקן את מה שלא עבד". איתי בן שבת/דני מרון

טריוויה

* כל 10 המפגשים בין הקבוצות בליגת העל הניבו שערים. הפועל חדרה ניצחה חמש פעמים, עירוני קרית שמונה ניצחה שלוש פעמים ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו.

* גם לפני שלוש שנים התעמתו השתיים באצטדיון בנתניה במחזור החמישי, ואז נפרדו ב-2:2. מוחמד שכר כבש את השער הראשון במשחק.

* קרית שמונה מצאה את הרשת בכל 13 משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז ה-0:0 הביתי מול הפועל ירושלים בסוף פברואר.

* אסף נימני היה עוזרו של מנחם קורצקי בהפועל חדרה בעונה שעברה וכעת יאמן מולו. בפעם היחידה שנפגשו על הקווים, בליגה הלאומית באוקטובר 2015, הפועל קטמון של נימני ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה של קורצקי.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: נתניה
קהל: 500

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully