וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע יודעים: "לא יכולים לאבד עוד נקודות בבית"

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 18:20

אחרי שהפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, מחזיקת הגביע תארח את סכנין (א', 20:00, ספורט3) ומבינה: "הצמרת לא תחכה לנו". בסכנין מאמינים: "ניצחון בטרנר יהווה הצהרת כוונות"

תקציר: הפועל באר שבע - ויאריאל 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע

מאוכזבת מההפסד לוויאריאל בקונפרנס ליג שלשום בלילה, תתייצב מחר (ראשון, 20:00, ספורט3) הפועל באר שבע למשחק הביתי מול בני סכנין, כשהיא לא יכולה להרשות לעצמה עוד איבוד נקודות בבית. בשבוע שעבר ידעה הפועל באר שבע לחזור מאוסטריה לליגת העל ולנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד ולזה מכוונים במועדון גם מחר.

"איבדנו שש נקודות יקרות בבית בשני משחקי הליגה האחרונים. זה יותר מדי", אמר המאמן אליניב ברדה לקראת ההתמודדות מחר מול בני סכנין. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "חלק מההתמודדות זה לדעת לעשות את המעברים בין אירופה לליגה כאן. הגענו מווינה למשחק מול הפועל תל אביב וניצחנו כמו גדולים. חייבים לעשות את זה גם מול סכנין כי הצמרת לא תחכה לנו".

אימון הקבוצה ייערך בערב ואז יידע ברדה אם הוא צריך לתת מנוחה לשחקנים מסוימים אחרי יום חמישי. ההערכה היא שמרבית השחקנים יעמדו לרשות המאמן והוא יעלה עם ההרכב הכי חזק שיעמוד לרשותו. רמזי ספורי שריצה הרחקה מול הפועל תל אביב ושיחק באירופה, ישוב לסגל ועשוי לפתוח. חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיעדר.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, שאפי סוליימאנוב, דור מיכה, רותם חטואל, תומר חמד.

שחקני הפועל באר שבע: רמזי ספורי, רותם חטואל, עדן שמיר. דני מרון
צפוי לחזור להרכב. ספורי/דני מרון

בני סכנין

פרט לאיברהימה קונטה ופביאן ספורקסלדה הפצועים, יתר השחקנים עומדים לרשותו של חיים סילבס, שמקווה להפתיע את מחזיקת הגביע בטרנר - אצטדיון בו בני סכנין טרם ניצחה. המאמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, כשבסכנין רוצים מאוד להוכיח שהם שייכים לצמרת הגבוהה של ליגת העל.

"באר שבע זה אחד המשחקים הקשים, ובכלל קיבלנו התחלת ליגה עד הפגרה מול קבוצות קשות ביותר על הנייר", אמר שחקן בקבוצה. "אם ננצח את באר שבע בטרנר, זו תהיה הצהרת כוונות".

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', חסן חילו, טאלב טואטחה, איהאב גנאים, מרואן קבהא, בירם כיאל, ניקולאו קרדוסו, גיא מלמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טריוויה

* הניצחון האחרון של בני סכנין בבאר שבע היה במרץ 2013, אז מוחמד כליבאת כבש צמד וקבע 1:2 בווסרמיל. מחמוד קנדיל הוא היחיד מהסגלים הנוכחיים ששיחק אז.

* בפעם היחידה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור החמישי, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 בווסרמיל משער של ברנרדו ואשקונסלוס באוקטובר 2010.

* הפועל באר שבע הפסידה בשני משחקי הבית שלה העונה. שלושה הפסדי ליגה רצופים בטרנר? זה קרה רק בדצמבר 2019.

* בני סכנין, לעומת זאת, עם 100 אחוזי הצלחה העונה בחוץ. שלושה ניצחונות רצופים כאורחת היו לה גם בחלקה הראשון של העונה שעברה.

* חיים סילבס לא הצליח לנצח את באר שבע ב-12 משחקי הליגה האחרונים בהם אימן מולה, מאז ה-0:1 הביתי עם הפועל רעננה בדצמבר 2016.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר
קהל: 10294

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully