וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 בין מכבי שעריים להפועל מרמורק, ניצחון להפועל רעננה

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 17:38

הדרבי של רחובות בליגה א' דרום הסתיים בחלוקת נקודות אחרי שקבוצתו של מרטן שמטה יתרון כפול. בצפון: היורדת מהלאומית עם 6 מ-6 אחרי 2:4 בחוץ על הפועל מגדל העמק

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

המחזור השני בליגה א' נמשך היום ובמוקד הדרבי המצוין בו אירחה מכבי שעריים את הפועל מרמורק, שהסתיים ב-2:2 דרמטי אחרי שהמארחת הצליחה לחזור מפיגור כפול. במחוז הצפוני, הפועל רעננה שמרה על מאזן מושלם עם 2:4 בחוץ על הפועל מגדל העמק.

דרום

המשחק המרכזי במסגרת המחזור השני הפגיש בדרבי הגדול של רחובות את מכבי שעריים והפועל מרמורק, שנפגשו ב-2:2 דרמטי. הפועל מרמורק ניצחה את שני משחקיה העונה הודות לשערים מאוחרים, אבל היום שחקניו של דויד מרטן שמטו במחצית השנייה יתרון כפול. בן אמסלם (48) וים כהן (57) כבשו ראשונים, אבל דניאל קוניצקי (68) ועמית שפירא (77) קבעו חלוקת נקודות.

גם מכבי הרצליה מעדה לראשונה כשסיימה ב-1:1 בחוץ נגד מ.ס. דימונה. גיל חדד (80) העלה את המקומיים ליתרון, כעבור חמש דקות עידו אקסברד איזן. לעומת זאת, הפועל הרצליה עם מאזן מושלם אחרי 0:2 על בני אילת משערים של ירין מוגרבי (58) קורן שטרית (74).

מכבי יבנה בשבוע שעבר חזרה עם נקודה מאילת והיום ניצחה לראשונה העונה, כאשר גברה 1:2 על עירוני כסייפה משערים של עידן אהדנני (25) ניר שרון (30). אייאד על אסאם צימק (62). ללא ניצחון עד כה נותרה בית"ר תל אביב/בת ים שירדה מהלאומית, אחרי שצברה נקודה ראשונה ב-0:0 בחוץ נגד שמשון כפר קאסם.

עידן בר און מאמן מכבי הרצליה. קובי אליהו
פתיחה טובה לעונה להפועל רעננה. עידן בר און/קובי אליהו

צפון

יורדת נוספת מהליגה היא הפועל רעננה, ששמרה על מאזן מושלם עם ניצחון 2:4 בחוץ על הפועל מגדל העמק. אליאור סיידר השלים צמד בשמונה הדקות הראשונות, מוחמד עוואדה (50) ועומר בוארון (80) הצטרפו לחגיגה וסידרו לעידן בר און ניצחון שני, על אף מגדל העמק הובילה במשחק משער בדקה הראשונה של נתן לאקו. עמית מזרחי צימק בדקה ה-72.

עירוני נשר כמעט התאוששה מהחמישייה שספגה מהפועל כפר כנא במחזור הפתיחה, אבל יתרון כפול לא הספיק לה והיא נפרדה בסופו של דבר ב-3:3 מול הפועל בני זלפה.

משחקים נוספים:

מכבי אתא ביאליק - הפועל קלנסוואה 0:1 (מוחמד אבו ראס 46)

הפועל בקה אל גרבייה - הפועל כפר כנא 1:4
כבשו לבקה אל גרבייה: פאדי עואד עצמי (2), רותם ברוך (35), אברהם רדאי (64), חיים מקונן (83). כבשו לכפר כנא: מחמוד מנע (28)

מ.ס. צעירי טייבה - איחוד בני שפרעם 1:1
כבש לטייבה: פיטר אלוהב (84). לשפרעם: עלי חטיב (39)

מ.ס. צעירי כפר כנא - מ.ס. טירה 0:4
כבשו לכפר כנא: אופק מרום (55, פנדל), סמיר פרהוד (57), תומר לבנון (85), אנס נסאר (87)

הפועל בועיינה - מכבי טמרה 1:1
כבש לבועיינה: דניאל פרץ (72). לטמרה: מחמוד חסאן (7)

הפועל כאואכב - מכבי נוג'ידאת 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully