וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שחיבק את מסי וכבש את הרשת עדיין לא מעכל: "הפך למיני-סלב"

16.9.2022 / 13:30

נווה וולף בן ה-10 הגיב בתדהמה כשנתקל באלילו, בסרטון שחרך את הרשתות החברתיות. יומיים לאחר מכן, אמו מספרת על ההתרגשות ("הוא בא עם דמעות בעיניים") ועל האופוריה שעדיין לא התפוגגה: "קיבלו אותו בצרחות בשער בית הספר. הוא יספר על זה לנכדים"

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

משחקה של מכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן שלשום סיפק לא מעט רגעים מרגשים, על כר הדשא וגם מחוצה לו. מי שיזכור את המשחק הזה לכל חייו הוא נווה וולף בן ה-10 מקרית מוצקין, שהגשים כנראה את חלומם של ילדים רבים ברחבי העולם כשנבחר להיות בין 22 הילדים המאושרים שעולים יד ביד עם שחקני שתי הקבוצות. הוריו של נווה זכו בהגרלה שערכה אחת מנותנות החסות "מאסטרכרד" ברשתות החברתיות, והילד זכה להגשים את חלום חייו.

בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, נראה נווה נרגש ונפעם לצד חבריו, כשגילה שמי שעומד מאחוריו הוא לא אחר מאשר ליאו מסי ולידו שני הכוכבים הנוספים ניימאר וקיליאן אמבפה.

"זאת פעם ראשונה שאני במשחק כדורגל, פעם ראשונה שאני באצטדיון בחיפה וגם אני מתרגשת מאוד", סיפרה מיכל וולף, אמו של נווה. "מאתמול בבוקר קיבלתי מאות הודעות מהחברים ובני המשפחה, כשכולם ראו את נווה הנרגש לצד הכוכבים הגדולים על המגרש. הם אמרו שהוא כל כך חמוד ומרגש ושהתגובה שלו, עם הפה הפעור והעיניים הפקוחות, הייתה כל כך אותנטית ומרגשת. אנחנו כולנו בסוג של אופוריה ולא ממש מעכלים את מה שקרה. גם החברים שלו שראו את הסרטון הזה בטיקטוק ובפייסבוק ובכל רשת אפשרית, כולם בהתרגשות אדירה. הם כולם אוהדים של מכבי חיפה, חולים על כדורגל ובשבילם נווה הגשים חלום שכל אחד מהם חלם כל חייו. זה משהו שנווה יוכל לספר לילדים ולנכדים שלו, כי הכל מתועד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נווה וולף פוגש את ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
רגעים שהוא לא ישכח לעולם. כשנווה פגש את מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
נווה וולף עם אמו במשחק של מכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן. באדיבות המצולמים
"עלה אליי ליציע עם דמעות בעיניים". נווה ואמו/באדיבות המצולמים
נווה וולף במשחק של מכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן. באדיבות המצולמים
הפך לגיבור היום. נווה ביציע/באדיבות המצולמים

נווה, תלמיד כיתה ה' בבית הספר "בן גוריון" שבקרית מוצקין, הגיע אמש (חמישי) לבית הספר והתקבל בחום ואהבה וכמובן הפך לגיבור היום. "ליוויתי אותו לבית הספר, כי אחרי כל החגיגה גם יש חובות ולא חשבנו לפספס לימודים. כשנכנסנו בשער הוא פשוט התקבל בצרחות על ידי כולם. הפך למיני-סלב, זה היה מדהים. הוא ילד שמאוד אוהב ללמוד, אבל גם אוהב ספורט, חולה כדורגל שמכיר את כל הקבוצות והשחקנים.

"הייתה אווירה מחשמלת באיצטדיון, וזכיתי לראות אותו מגשים חלום. התמזל מזלו ושלושת השחקנים הכי גדולים פשוט נעמדו מאחוריו. מיד אחרי שהחל המשחק, נווה עלה אליי ליציע ופשוט בכה מהתרגשות עם לב דופק. הפנים שלו אמרו הכל. נווה ילד מאוד מאופק בדרך כלל, אבל הפעם הוא פשוט לא הצליח לעצור את הדמעות ואמר לי 'אמא, הגשמתי חלום, מסי חיבק אותי, אמבפה חיבק אותי וגם ניימאר. אני מת, אני לא מאמין, אני לא מאמין'".

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

המשך הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס - מכבי חיפה (5/10)
מכבי חיפה - יובנטוס (11/10)
פריז סן ז'רמן - מכבי חיפה (25/10)
מכבי חיפה - בנפיקה (2/11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully