וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקבלת הפנים החמה של אוהדי מכבי תל אביב לערן זהבי

אחרי פרשת החדר בנבחרת, עשרות קיבלו בחום את כוכב הצהובים באירוע של "אחים לסמל" לקראת ראש השנה. צפו בחלוץ המחויך במפגן התמיכה

עושים טוב בצהוב, לזכרו של כליל קמחי ז"ל/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד בלילי

ערן זהבי נהנה היום (שישי) ממפגן תמיכה של עשרות אוהדים אחרי פרשת החדר בנבחרת ישראל. כוכב מכבי תל אביב הגיע הבוקר לאירוע של קרן מכבי תל אביב וארגון האוהדים "אחים לסמל" באצטדיון בלומפילד, והתקבל בקריאות עידוד חמות מצד הקהל שהגיע למקום.

בין היתר, האוהדים שרו את שיר השחקן של זהבי ואף שרו שירי נאצה נגד יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, ומי שנתפס כאחראי לכך שזהבי עלול לפרוש מנבחרת ישראל מוקדם מהצפוי.

זהבי נראה מחויך כשהגיע למקום, התחכך עם האוהדים והצטלם איתם. מחר (שבת, 20:30) זהבי צפוי לפתוח בהרכב הצהובים נגד בית"ר ירושלים, ויקווה להשכיח את הסערה עם לפחות כדור אחד ברשת.

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
האוהדים תומכים. זהבי/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב כדורעף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב הגיעה לאריזת המזון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בכלל, זה היה בוקר של פעילות מבורכת במכבי תל אביב. שחקני הקבוצה הגיעו לאצטדיון בלומפילד כדי להשתתף באריזת 2,000 חבילות מזון לראש השנה, שנתרמו על ידי אוהדי הקבוצה בחודש האחרון. כמדי שנה פועלת קרן מכבי תל אביב בשיתוף ארגון "אחים לסמל" לאיסוף תרומות לטובת משפחות נזקקות ולקראת ראש השנה נשבר שיא של תרומות בסך 500 אלף שקל. השנה כל האירוע הוקדש לזכרו של אוהד מכבי תל אביב כליל קמחי שנהרג באסון הבולען בכרמי יוסף לפני מספר חודשים.

מלבד זהבי, גם גבי קניקובסקי, דור פרץ ודניאל פרץ הגיעו כנציגות מטעם השחקנים לסייע באריזות המזון והתקבלו בחום רב על ידי אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully