וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום יותר גדול מזה: למרות הסערה, זהבי חייב למצוא דרך להיות בנבחרת

16.9.2022 / 9:30

נבחרת ישראל יצאה לעידן חדש עם נהלים חדשים שלא ישתנו, אבל ערן זהבי יכול וצריך למצוא את הנוסחה להיות חלק ממנה. אם פנטזיית הטורניר הגדול עדיין בוערת בעצמותיו, הוא חייב להתפשר ולישון אפילו בחדר הכביסה - אחרת הוא עוד יצטער על זה שנים

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

קשה לשכוח את נאום המוטיבציה המרגש של ערן זהבי לשחקני נבחרת ישראל לקראת המשחק נגד סקוטלנד בסבב הקודם של ליגת האומות. באחד הרגעים אמר זהבי לשחקנים כשהוא מרוגש ועל סף דמעות: "אני לא מסיים את הקריירה בלי לעלות לטורניר גדול". הוא באמת דיבר ללב של כל אחד ואחד כדי לנסות לשנות משהו במשחקים מהסוג הזה.

ביום שבת הבא נבחרת ישראל תארח את אלבניה ותנסה לנצל הזדמנות פז להגיע לפלייאוף ליגת האומות. זה לא משנה מי צודק - החלטת נבחרת היא החלטת נבחרת, ואם אורן חסון, יוסי בניון ואלון חזן עומדים מאחוריה, היא לא תשתנה. מה שכן יכול להשתנות זאת ההחלטה של ערן זהבי. אם העפלה לטורניר גדול היא עדיין החלום שלו, הוא חייב למצוא את הדרך להחזיר את עצמו לסגל.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
חייב את זה בעיקר לעצמו. זהבי/ברני ארדוב

זה לא סוד שמהיום שווילי רוטנשטיינר בחוץ ויוסי בניון בפנים, היה מתח באוויר סביב הנושא של ערן זהבי. אפשר היה להרגיש את זה בפרטים הקטנים, אפילו כשזהבי כתב בקבוצת הווטסאפ של הנבחרת לאחר פיגועים, או גם בהודעה על הפציעה והניתוח לפני ההתכנסות הקודמת. כשאתה הכוכב יש לכולם מה להגיד עליך, לפעמים אפילו לשחקנים. המתיחות הייתה באוויר, אבל היא נשארה ברמה סבילה, במיוחד כשמדובר בערן זהבי שאף פעם לא היה פוליטיקלי קורקט.

זהבי הרוויח הרבה נקודות זכות בקדנציה של רוטנשטיינר. הוא היה המוציא לפועל הכמעט בלעדי של הנבחרת, הפך לכוכב שלה וזכה להכרה שלא קיבל בעבר כאחד הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. ההערכה הגיעה גם מהצד של יוסי בניון ואלון חזן, שהדיבורים על כך שלא רצו אותו בסגל לא נכונים. אלמלא ההתפתחויות האחרונות, סביר להניח שזהבי גם היה פותח נגד אלבניה.

אף אחד לא יודע מה באמת עובר לזהבי בראש, אבל ממה שאנחנו כן יודעים, הוא עדיין רוצה להיות חלק מהנבחרת. איכשהו במהלך שבוע של שיחות בנושא גם אגו נכנס לעניין וזה לא משהו שאפשר להפעיל מול אנשים שנמצאים מעליך בהיררכיה ומנהלים את הנבחרת. הם המחליטים והם הקובעים, זאת הדרך שהם בחרו בה וזה לא ישתנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מנהל מקצועי נבחרת ישראל יוסי בניון. אודי ציטיאט
זה היה באוויר. בניון/אודי ציטיאט

מה כן יכול להשתנות? ההחלטה של זהבי. אם טורניר גדול הוא עדיין החלום הגדול שלו, הוא לא ירוויח כלום מהפרשה האחרונה. אם הנבחרת תנצח יגידו שלא צריך את זהבי, אם היא לא תנצח יגידו שהוא היה חסר. דבר אחד בטוח: בכל אחד מהתרחישים זהבי ירגיש רע שלא היה שם וזה יאכל לו את הלב.

"אתם יודעים שאני בדרך כלל לא מדבר, לפני משחק אני בפוקוס שלי ונותן לכל אחד להתרכז בשלו", אמר זהבי בפתיחת אותו נאום מפורסם לפני סקוטלנד. ערן חרג ממנהגו לפני אותו משחק, והוא יכול לחרוג ממנהגו גם לפני המשחק הנוכחי. החלום יותר גדול מזה. בחדר עם שותף ואפילו בחדר כביסה - זהבי חייב למצוא את הדרך לחזור חזרה לסגל. אפשר היה להרגיש בין השורות בפוסט שלו שזאת לא פרידה, הוא משאיר פתח לחזרה וגם הסוכן שלו רונן קצב דיבר בטון דומה.

ערן זהבי באימון נבחרת ישראל באוסטריה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כרגע, יש לו רק מה להפסיד. זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כל מה שצריך לעשות זה להבין שאלו התנאים, ולקבל אותם. זה שווה את ההזדמנות להגשים את החלום. אל תתפלאו אם יום יבוא והוא ובניון יחייכו יחד זה לצד זה במסיבת עיתונאים חגיגית. אז בוודאי בניון ישאל את זהבי: "זוכר שבגלל ויכוח על חדר כמעט לא היית כאן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully