וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ש"יפרוץ את הסכר" ותקרית משונה בירידה למחצית: רונאלדו חזר לככב

הפורטוגלי חגג שער ראשון העונה ב-0:2 של יונייטד על שריף, טן האח בטוח שעכשיו הוא ישתחרר, אבל באנגליה עוסקים בכלל בסירובו לסלפי

סיכום היום בספורט, 16.9/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מקווה שהסכר נפרץ. הכוכב הפורטוגלי כבש אמש (חמישי) את שערו הראשון העונה בניצחון 0:2 של מנצ'סטר יונייטד על שריף טירספול בליגה האירופית, וסוף סוף שחרר קצת לחץ, אחרי שבועות ארוכים בהם חיפש את הרשת. השער של רונאלדו הגיע בפנדל, וכעת הוא מקווה שגם שערי השדה יגיעו, ואיתם גם המקום בהרכב יובטח ולאט לאט הסדר יושב על כנו.

אריק טן האח משוכנע שהשער אתמול הוא רק ההתחלה. "כריסטיאנו היה זקוק לשער הזה. הרבה פעמים העונה הוא היה קרוב לכבוש, והוא רצה את זה כל כך אנחנו שמחים עבורו ועבור הקבוצה שהצליחה לסדר לו את השער", אמר מאמן יונייטד. לטענתו, עכשיו הכל שאלה של כושר. "רונאלדו מתקרב למקום שהוא צריך להיות בו. כשהוא יהיה בכושר פיזי טוב יותר, הוא יכבוש יותר. השער הזה יפרוץ את הסכר עבורו". טן האח אף הבהיר פעם נוספת ש"רונאלדו מחוייב לחלוטין למועדון, מעורב לגמרי, וגם היחסים בינו לבין שאר השחקנים מתחילים להיבנות".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
שוב חוגג, שוב בכותרות. רונאלדו/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

אבל למרות השער, רונאלדו עדיין רחוק מלהיות מרוצה ונינוח. עדות לכך הייתה היחס שהעניק בירידה למחצית לאישה שנמנית על הצוות הרפואי של שריף טירספול, שניסתה לצלם איתו סלפי בדרך למנהרה. רונאלדו נראה הודף את האישה ומתעלם ממנה בהפגנתיות, בעוד היא מגיבה בתדהמה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

כך או כך, רונאלדו מתקרב כעת ל-700 שערים בקריירת המועדונים שלו. אמש היה זה השער ה-699, ולציון הדרך העגול הוא מקווה להגיע במשחק הבא של הקבוצה, בדרבי נגד מנצ'סטר סיטי. זה אף היה השער הראשון אי פעם של רונאלדו בליגה האירופית.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

במשחק הבא רונאלדו ויונייטד יתארחו אצל מנצ'סטר סיטי לדרבי חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully