וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרי התרשם מהפועל באר שבע: "פיזיות ברמה של ליגת האלופות"

מאמן ויאריאל החמיא לקבוצה של ברדה אחרי ה-1:2: "יודעת לעבוד". גם בתקשורת הספרדית הופתעו: "באר שבע קומפקטית, אנרגטית ומחוייבת"

תקציר: הפועל באר שבע - ויאריאל 2:1/ספורט1

אחרי שגירדה ניצחון 1:2 באצטדיון טרנר, ויאריאל מודה: היכולת של הפועל באר שבע הפתיעה אותנו. הספרדים העלו הרכב שחלקו התבסס על מחליפים ושחקנים צעירים, ראו את החבורה הנמרצת של אליניב ברדה מקשה עליהם במשך דקות ארוכות, אבל בסופו של דבר שמרו על מאזן מושלם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

אונאי אמרי היה מרוצה בעיקר מהניסיון שצברו השחקנים הצעירים שלו במשחק. "באר שבע קבוצה טובה מאוד. זה היה מסוג המשחקים הקשים באירופה, מול קבוצות שיודעות שיש להן הזדמנות גדולה מולך. באר שבע קבוצה שיודעת לעבוד חזק מאוד על המגרש, והם דרשו מאיתנו הרבה ברמה הפיזית. מבחינה פיזית, היה משחק ברמה של ליגת אלופות, גם מצידם. אני שמח שהצלחנו לנצח במשחק כזה, זה ניסיון שיעזור לנו בהמשך, ודרך ניצחונות כאלה משיגים את המקום הראשון בבית".

אונאי אמרי מאמן ויאריאל. דני מרון
באר שבע העמידה אותו באתגר. אמרי/דני מרון

גם בתקשורת הספרדית הופתעו מבאר שבע. ב"אס" כתבו בסיום: "ויאריאל ניצחה במשחק שפעמים רבות בורח לך באירופה כשאתה מגיע עם יתרון איכותי. באר שבע הוכיחה שהיא קבוצה קומפקטית, אנרגטית ומחוייבת ב-120 אחוז. היא עלתה למשחק מרוכזת, לא כמו לך פוזנן במשחק הראשון של ויאריאל בשלב הבתים".

ב"מארקה" ציינו ש"באר שבע ידעה מצוין מה היא רוצה מעצמה. אליניב ברדה לא הופיע למשחק בגישה הגנתית, אלא דרש משחקניו להפעיל לחץ גבוה, שלא היה אפקטיבי במשך זמן רב. התוכנית שלו נכשלה אחרי כמה דקות. בסופו של דבר, ויאריאל הצליחה לכבוש את הנגב".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

במשחק המקביל בבית, לך פוזנן ניצחה את אוסטריה וינה 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully