וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מכובד? ההגנה והביתיות של באר שבע בשחיקה, ו"זה מתחיל להדאיג"

בקבוצה לא הסתפקו במחמאות אחרי ההפסד 2:1 לויאריאל וסופרים הפסד שלישי רצוף בטרנר: "לא תקין לספוג כל כך הרבה שערים". ברדה ה"עצבני" ממתין לחיזוק: "זה לא מותרות, זה הכרח". עכשיו הפנים ל"משחק היותר חשוב" מול סכנין: "אסור לאבד עוד נקודות"

תקציר: הפועל באר שבע - ויאריאל 2:1/ספורט1

בהפועל באר שבע התקשו אמש (חמישי) לצאת עם המחמאות מאצטדיון טרנר, אחרי הפסד 2:1 לויאריאל. אף שויאריאל היא אחת הקבוצות היותר איכותיות שהגיעו לשחק בישראל בשנים האחרונות, איש במועדון לא יכול היה להרגיש בנוח אחר חצות כשהספרדים נסעו למרכז הארץ ובהמשך לנתב"ג עם שלוש נקודות והפועל באר שבע נותרה עם הנקודה שהשיגה בשבוע שעבר בוינה.

במועדון מצרפים את המשחק אמש לזה שהיה מול הפועל תל אביב בתחילת השבוע וכבר מתחילים לדבר על היווצרות של בעיה לשמור על השער. "ספגנו צמד מול הפועל תל אביב, צמד מול אשדוד, צמד מול מכבי חיפה ועכשיו צמד מול ויאריאל. זה לא תקין לספוג כל כך הרבה שערים", אמרו בקבוצה והוסיפו: "משחק שלישי בבית שאנחנו מפסידים. לכל משחק היה את הסיפור שלו, אבל זה כבר מתחיל להדאיג שאין לנו מבצר בבית". אליניב ברדה אמר על כך: "נצטרך להתייחס ולתת את הדעת על זה שאנחנו סופגים מהר מדי אחרי שאנחנו כובשים".

אליניב ברדה לא נרגע גם דקות ארוכות אחרי שהמשחק הסתיים. במסיבת העיתונאים אמר: "אני מסיים את המשחק עצבני וכועס. תחושת פספוס גדולה מאוד, כי נגד כל קבוצה בבית, אפשר לעשות יותר. לצאת עם מחמאות ובלי נקודות לא מתאים לי".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
המאבק היפה לא הפך אותו ליותר מרוצה. ברדה/דני מרון

ברדה לא הסכים עם העמדה שויאריאל גדולה על הפועל באר שבע. "הם לא בעטו לנו לשער במחצית הראשונה. במחצית השנייה הם עשו חילופים שעשו להם טוב אבל הגבנו וכבשנו שער יפה. חבל שלא החזקנו את השוויון יותר זמן, כי אז יכולנו גם לחשוב על ניצחון".

המעברים בין הליגה באירופה לבין הליגה בארץ יימשכו עם המשחק ביום ראשון מול בני סכנין וברדה כבר הצהיר אמש: "המשחק ביום ראשון הרבה יותר חשוב. איבדנו 6 נקודות בליגה ואסור לנו לאבד עוד נקודות".

ברדה התייחס אמש לשחקנים שהוא עדיין רוצה לצרף. "השחקנים שלנו שיחקו בשבועיים וחצי האחרונים שבעה משחקים ואני מוריד בפניהם את הכובע. אני מאוד רוצה לצרף עוד שחקנים. אנחנו חייבים להתחזק בעוד שני שחקנים. זה לא מותרות, אלא הכרח. העברתי לאלונה ולגיא פרימור את הבקשות שלי. אני יודע שהם עמלים על צירוף שחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער הפועל באר שבע עומרי גלזר. דני מרון
ממשיך לשפר סטטיסטיקות מהנקודה הלבנה. עומרי גלזר/דני מרון

שוער הקבוצה עמרי גלזר שוב הצליח לסיים משחק בלי לספוג את כל הפנדלים שנזקפו לחובת הפועל באר שבע. את הפנדל הראשון גלזר ספג, אבל הפנדל השני נבעט ליציע שמאחוריו. בכל הקשור לפנדל שהוא ביצע, אמר גלזר: "אני לא חושב שנגעתי בו. לא היה צריך להיות פנדל, אבל זה כבר היסטוריה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה".

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

במשחק המקביל בבית, לך פוזנן ניצחה את אוסטריה וינה 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully