וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "רצינו נקודות, לא מחמאות. סכנין יותר חשוב"

הפועל באר שבע הפסידה 2:1 לוויאריאל למרות שלא נפלה ממנה. המאמן: "נהיה חייבים חיזוק. סכנין? אסור לאבד נקודות ביום ראשון"

תקציר: הפועל באר שבע - ויאריאל 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) את משחק ההפסד 2:1 לוויאריאל עם תחושת החמצה. מחזיקת הגביע לא נפלה מהספרדים בשום שלב של המשחק וגם הייתה עדיפה בלא מעט דקות - בעיקר במחצית הראשונה - אבל היא לא ניצלה זאת לנקודות ונכנעה באצטדיון טרנר. בעוד שלושה שבועות בדיוק, אליניב ברדה ושחקניו יתארחו אצל לך פוזנן במחזור השלישי של בית ג' בקונפרנס ליג.

"לא מחמאות, אלא נקודות", אמר ברדה אחרי המשחק, "היו חסרים לנו דברים בקטנה, עוד איזה פס יותר נכון קדימה. במחצית השנייה הם עשו חילופים ודי השתלטו על המשחק, אבל עדיין הגענו למצבים. חבל שלא שמרנו על השוויון יותר דקות. נשארנו בלי נקודות ואני מאוד מאוכזב".

ברדה הוסיף: "אני חושב שזה היה משחק שביעי בשבועיים, אז מגיע כל הכבוד לשחקנים שמקריבים את הגוף. הכנסתי היום שלושה שחקנים עם פציעות ורגישויות. יש לנו מאבקים בכל המסגרות וכדי להיות שם נצטרך לחזק את הקבוצה. העברתי את הבקשות המקצועיות שלי ואני בטוח שעובדים ומנסים למצוא חיזוק".

ביום ראשון באר שבע תארח את סכנין וברדה אמר: "אין זמן לנוח, יש לנו משחק בעוד יומיים. המשחק נגד סכנין יותר חשוב מנגד ויאריאל, איבדנו כבר 6 נקודות חשובות בליגה ואי אפשר לאבד יותר".

שחקני הפועל באר שבע: רמזי ספורי, רותם חטואל, עדן שמיר. דני מרון
תחושת החמצה. הפועל באר שבע/דני מרון

השוער עומרי גלזר אמר: "עד הפנדל הם לא הגיעו אפילו לחצי מצב ואנחנו שלטנו. השריקה? נגעתי בכדור, אבל לצערנו אין VAR וזה חלק מהמשחק. שיחקנו כדורגל התקפי, הצלחנו להשוות, אבל הם מאוד איכותיים וידענו שאם נעשה חצי טעות הם יענישו אותנו".

על הזימון לנבחרת ישראל אמר גלזר: "כל שחקן מרגיש גאווה גדולה כשהוא מוזמן. אני מנסה להוכיח את עצמי במשחקים ובאימונים. אם יתנו לי לשחק אני אשמח ואם לא אתמוך מהצד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אור דדיה, הפועל באר שבע. דני מרון
המאמץ הפיזי ניכר/דני מרון

במשחק השני בבית ג' לך פוזנן הביסה את אוסטריה וינה 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully