וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאסן מיועד לפתוח במכבי תל אביב, שועה כנראה מחוץ להרכב בית"ר

הבלם עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:30), גם גלוך מתוכנן לפתוח, איביץ' מתלבט לגבי גלזר. מנגד אבוקסיס תרגל את נחמני ואספרייה בחוד, קריאף עשוי לפתוח בקישור

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי איבוד שתי הנקודות היקרות בשבת שעברה באשדוד, במכבי תל אביב יודעים שהם חייבים לנצח מחר. "אי אפשר למצמץ במרתון שיהיה לנו העונה. בבית צריך לקחת את כל הנקודות", אמרו הבוקר בקרית שלום.

ולאדן איביץ' יקבל בחזרה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' שהיה מורחק מהמשחק מול מ.ס. אשדוד. איביץ' צפוי להחזיר להרכב את אוסקר גלוך. ההערכה שהבלם ההולנדי דריק לוקאסן יפתח בהרכב לצד ניר ביטון ואנריק סבוריט במשחקו הראשון בבלומפילד.

התלבטות קיימת באשר לעמדת הקשר האחורי אחרי שדן גלזר לא רשם משחק טוב במיוחד באשדוד. לאיביץ' יש כמה אופציות לתפקיד הזה וביניהן דור פרץ, יוריס ואן אובריים ואייל גולסה, אבל נראה שגלזר יקבל עוד פעם את חולצת ההרכב כקשר האחורי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, ניר ביטון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
חוזר ל-11. יובאנוביץ'/אריאל שלום

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת, 20:30) את מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, למשחק שבמועדון יודעים היטב כי הסיכויים לחזור ממנו אפילו עם נקודה אינם גבוהים. יחד עם זאת, בקבוצה לא מרימים ידיים ואומרים: "נבוא עם כל מה שיש לנו לתת פייט. הפערים ידועים, אבל לא נבוא להיות ניצבים. ברור שעד שהקבוצה תתחבר תהיה לנו תקופה לא פשוטה, אבל לא נוותר באף משחק".

מי שייעדרו הם דן עזריה הפצוע בכף הרגל ולא ישוב לשחק בחודש וחצי הקרובים, מקס גרצ'קין שעדיין אינו כשיר במאת האחוזים וכן השחקן הזר החדש טראזייה תומא שהקיץ התאמן עם ניס שאליה הוא שייך, נפגע בשריר הארבע ראשי וכעת מתאושש מהפציעה, כך שהוא זקוק למנוחה בשבוע הקרוב ורק לאחר מכן ייכנס לעניינים בהדרגה.

אבוקסיס מתלבט אם לפתוח במערך של ארבעה או חמישה בלמים, ואם יפתח עם חמישה שחקנים בהגנה אז אחד מבין אופיר קריאף, אור זהבי ודוד חוג'ה יוצבו במרכז ההגנה. אם אחד מבין זהבי או חוג'ה יפתחו כבלמים, קריאף עשוי לפתוח בקישור לצד אביאל זרגרי ובר כהן. בחוד תורגלו סתיו נחמני ודנילו אספרייה, כשירדן שועה מחוץ להרכב. במועדון עדיין רוצים לצרף שוער, כאשר אופציית בוריס קליימן נבדקת, כמו גם מספר שוערים זרים שהצוות המקצועי צפה בהם.

כ-2,000 כרטיסים עוד נותרו למכירה לטובת אוהדי בית"ר ירושלים, אולם מאחורי הקלעים מתנהל מאבק שלהם לאחר שבהוראת משטרת ישראל נאסרה מכירת כרטיסים בקופות. האוהדים מתכוונים להגיע לאצטדיון בלומפילד גם ללא כרטיסים, במטרה שהקופות מחוץ למגרש ייפתחו על אף החלטת המשטרה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, אבישי כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, דוד חוג'ה, עמית כהן, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, בר כהן, דנילו אספריה, סתיו נחמני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. דני מרון
במרכז ההגנה או בקישור? קריאף/דני מרון

טריוויה

* המאזן עד כה ב-132 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:56 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 38 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018. ב-11 משחקי הליגה מאז נרשמו שמונה ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד שלוש תוצאות תיקו מאופסות.

* ניצחון החוץ האחרון של הירושלמים על מכבי תל אביב היה בכלל בנתניה: 0:3 במחזור הפתיחה של אותה עונה, 2017/18. איתי שכטר כבש צמד ועידן ורד השלים. שרן ייני ואופיר דוידזאדה פתחו אז בהרכב המפסידה.

* למרות ה-0:0 באשדוד במחזור הקודם, מכבי תל אביב עם ההתקפה הטובה בליגה עד כה - 14 שערים (ורק ספיגה אחת). בית"ר ספגה 10 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת.

* ערן זהבי כבש שבעה שערים בארבעת משחקיו האחרונים מול בית"ר ירושלים. זה קרה בעונת 2015/16 עם שלושה צמדים רצופים ולאחר מכן שער ובישול.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 26043

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully