וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מרוצה מהזימון של קארצב, סרדל צפוי לפתוח בהפועל חיפה

16.9.2022 / 14:31

היהלומים מקווים שהאמון מהנבחרת יחזיר לקשר את הביטחון לקראת שבת (20:00, ספורט2). הארטהרץ בספק גדול וטוומאסי עשוי לקבל דקות, מנגד האדומים דואגים ממצבם ושחקן בקבוצה הודה: "זה נראה ומרגיש לא טוב בכלל"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

הפועל חיפה חווה פתיחת עונה מגומגמת, אבל במועדון בהחלט מקווים לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון ביתי על מכבי נתניה (שבת, 19:45, ספורט2), קבוצה נוספת שמגיעה במצב לא אופטימלי בלשון המעטה.

החלוץ אלון תורג'מן צפוי להיכלל בסגל של ניר קלינגר, אך לא לפתוח בהרכב. המשמעות היא שהפועל חיפה תמשיך במערך של שלושה בלמים כאשר בהרכב יעלה לירן סרדל לראשונה העונה.

בהפועל חיפה מודאגים מאוד ממצב הקבוצה, כאשר המאמן ניר קלינגר בישר אתמול שבשלב הזה הוא לא צפוי להעביר הוראות במשחקים ועוזרו מאיר בן מרגי יקבל לידיו יותר סמכויות, וזאת בשל מצב רפואי של המאמן שחש לא בטוב במשחק מול בני סכנין. "אם לא ננצח את נתניה נסתבך בתחתית", אמר שחקן בקבוצה, "צריך להגיד את האמת - כרגע זה נראה ומרגיש לא טוב בכלל".

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, דינו שטיגלץ, קונסטנטינוס סוטיריו, דודי טויטו, לירן סרדל, תמיר גלזר, חנן ממן, קוואמה קווי, שובל גוזלן.

מכבי נתניה

מכבי נתניה שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים תנסה לשוב מחר למסלול הניצחונות, כשתצא למשחק חוץ בכרמל. מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא המגן הגרמני פלוריאן הארטהרץ, שסובל מכאבים בגיד האכילס ובצוות המקצועי נוטים לתת לו מנוחה כדי לא להחמיר את הפציעה. רותם קלר צפוי לפתוח במקומו. בעמדת המגן הימני יש למאמן בני לם התלבטות בין כרם ג'אבר ושי קונסטנטין, ורק אחרי האימון המסכם יוחלט מי מהם יפתח.

בנתניה הביעו שביעות רצון מזימונו של עדן קארצב לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת אלבניה ומאמינים שהדבר ייתן לקשר מוטיבציה להציג יכולת טובה במשחק הקרוב. בנתניה הבהירו פעם נוספת, שלמרות כל השמועות והדיבורים, קארצב לא עומד למכירה לאף קבוצה בישראל וגם אין שום טרייד על הפרק לגביו. "אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אז עדן קארצב לא למכירה ומנתניה הוא ייצא רק לאירופה, אם תגיע כמובן הצעה ראויה שנסכים לה", אמר גורם בכיר במועדון.

מי שאמורים לשוב מחר לסגל הם לירן רוטמן ופטריק טוומאסי שמתאוששים מפציעות. בנוגע לחלוץ הגנאי, מאמינים בצוות המקצועי שהוא יוכל להשתלב כמחליף ולשחק לראשונה מאז נפצע במחזור הראשון.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, רותם קלר, עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ', איגור זלטאנוביץ', גיל יצחק.

עדן קארצב, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
הזימון יחזיר את הביטחון? קארצב/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי נתניה בשבעת מפגשי הליגה האחרונים: ארבעה הסתיימו בהפסדים ושלושה ב-0:0.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה היה 1:2 בחוץ בדצמבר 2018. לפני כן באותה עונה היה גם הניצחון הביתי האחרון: 0:5 גדול במחזור הפתיחה.

* בפעם הקודמת שהפועל חיפה אירחה את מכבי נתניה במחזור החמישי, קיבלנו 3:3 מרתק. זה היה בספטמבר 2000 והאורחת כבר הובילה 1:3 בקרית אליעזר, אבל שער עצמי של אורי אוזן (71) וגול של ויקטור פאצ'ה (75) קבעו חלוקת נקודות. לפני שבע שנים נתניה אירחה במחזור החמישי ואז הפועל חיפה ניצחה 1:2.

* מכבי נתניה קטעה רצף של ארבעה הפסדי חוץ עם ה-0:0 בסכנין, אבל סך הכול סופרת שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון כאורחת.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה
קהל: 2750

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61836 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48261 משתתפים

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט3)
ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully